Aktualizacja: 09.05.2025 20:18 Publikacja: 03.11.2021 15:09
Foto: AdobeStock
Duńczycy, którzy odprawiają co piąty kontener wysyłany na świecie, kupią niemiecką firmę wyspecjalizowaną we frachcie lotniczym za ok. 644 mln dolarów.
W czasie pandemii wiele linii lotniczych musiało odstawić samoloty pasażerskie, co wywołało nagły wzrost popytu na przestrzeń ładunkową w samolotach towarowych w czasie, gdy rosnący popyt konsumentów zmuszonych do przebywania w mieszkaniach wywołał napięcia w światowym handlu. Dwie trzecie przychodów Maerska pochodzi teraz z morskiego transportu kontenerów, ale firma chce rozszerzyć działalność i oferować więcej usług w transporcie lotniczym i w przewozach kolejowo-samochodowych. Ma nadzieję, że docelowo dojdzie do oferowania dostaw do drzwi klientów, podobnie jak Walmart i Puma.
Wiadomo już, co było przyczyną pożaru samolotu British Airways, który zablokował londyńskie lotnisko Gatwick, pr...
Jeśli nie dojdzie do porozumienia handlowego z Waszyngtonem, Komisja Europejska gotowa jest do wprowadzenia ceł...
Uber zawiódł inwestorów niższymi od oczekiwań przychodami za pierwszy kwartał 2025 roku. Akcje firmy tąpnęły naw...
Rząd USA nie da pieniędzy na połączenie superszybkiej kolei z Los Angeles do San Francisco – powiedział dziennik...
Konflikt indyjsko-pakistański spowodował kolejne zakłócenia w podróżach lotniczych. Kilku przewoźników azjatycki...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas