Aktualizacja: 01.03.2019 11:35 Publikacja: 28.02.2019 21:00
Największe polskie porty inwestują w rozbudowę, aby zwiększyć zdolności przeładunkowe i utrzymać konkurencyjność.
Foto: shutterstock
Dobrym prognostykiem okazał się styczeń. Zwłaszcza dla Gdyni, w której w całym ub. roku przeładowano rekordowe 23,5 mln ton, a w pierwszym miesiącu obecnego roku przeładunki wzrosły o ponad jedną piątą w porównaniu z tym samym miesiącem rok wcześniej. Na ten wzrost złożyły się m.in rosnące przeładunki węgla i koksu, a także ropy i przetworów naftowych. Zdaniem Adama Mellera, prezesa Zarządu Morskiego Portu Gdynia, tak duża dynamika wzrostu ma być odzwierciedleniem dobrego stanu polskiej gospodarki. – Zakładamy, że rok 2019 będzie co najmniej tak dobry jak ubiegły w wielkości wykonanych przeładunków – twierdzi Meller.
To dokument przyznający związkom zawodowym i pracownikom kolejowej spółki określone uprawnienia. Za zgodną sędzi...
Wraca wyprzedaż w Boeingu. Pozbywając się Digital Aviation Solutions skupiającej producentów nawigacji i instrum...
Zarządzająca infrastrukturą spółka PKP Polskie Linie Kolejowe (PLK) mocno zwiększy wydatki. Na 2025 r. zaplanowa...
Już dwa Boeingi przeznaczone dla chińskich linii Xiamen Airlines zamiast na lotnisku w Xiamen wylądowały w Seatt...
Przy każdej kolejnej rundzie rozmów amerykańsko-rosyjskich wraca temat powrotu bezpośrednich połączeń USA-Rosja....
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas