Coehlo rozdaje książki w internecie

Autor bestsellerowych powieści proponuje nowy model relacji między pisarzem a czytelnikiem.

Publikacja: 14.06.2015 00:39

Coehlo rozdaje książki w internecie

Foto: Wikipedia/Creative Commons Attribution 2.0 Generic (CC BY 2.0)

Książki Paulo Coehlo sprzedały się w blisko 200 mln egzemplarzy na świecie. Pisarz znakomicie radzi sobie także w mediach społecznościowych. Jego profil na Facebooku ma ponad 25 mln fanów, a wpisy na Twitterze śledzi ponad 10 mln osób. Średnio co kilka godzin Brazylijczyk publikuje swoim odbiorcom coś nowego, a także często odpowiada w społecznościach na bezpośrednie pytania. Choć pisarz poradził sobie do tej pory znakomicie w realiach świata wydawniczego, chce zaproponować kolejny krok.

Czytaj więcej, wiedz więcej!
Rok dostępu za 99 zł.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję?
- możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Społeczeństwo
Nowa Zelandia będzie uznawać tylko płeć biologiczną? Jest projekt ustawy
Społeczeństwo
Haiti chce od Francji zwrotu „okupu” sprzed ponad 200 lat. Chodzi o miliardy
Społeczeństwo
Przełom w walce z cukrzycą? Firma farmaceutyczna ogłosiła wyniki badań klinicznych
Społeczeństwo
Holandia chce deportować do Armenii 12-latka, który nigdy nie widział Armenii
Materiał Promocyjny
Jak Meta dba o bezpieczeństwo wyborów w Polsce?
Społeczeństwo
Kultura i imperializm. Rosyjscy twórcy wciąż mają dużo odbiorców w Ukrainie