Zasady i tryb składania oświadczeń majątkowych przez samorządowców

Najpierw oświadczenia majątkowe przekazuje się do urzędu skarbowego i publikuje w BIP. A potem informację na ich temat przedstawia się radnym. Termin na wypełnienie tego obowiązku mija 30 października.

Publikacja: 20.10.2015 05:50

Zasady i tryb składania oświadczeń majątkowych przez samorządowców

Foto: ROL

– Czytelnik w imieniu wójta zajmuje się odbieraniem i analizą oświadczeń majątkowych składanych przez kierowników gminnych jednostek oraz urzędników upoważnionych przez wójta do załatwiania indywidualnych spraw z zakresu administracji publicznej. Chce wiedzieć jakie są zasady postępowania z takimi oświadczeniami, które m.in. trzeba opublikować w Biuletynie Informacji Publicznej, przekazać do urzędu skarbowego. Czy istnieją przepisy (wytyczne) wskazujące kolejność tych działań?

Co w przepisach

Pozostało jeszcze 91% artykułu

Czytaj więcej, wiedz więcej!
Rok dostępu za 99 zł.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję?
- możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Sądy i trybunały
Adam Bodnar ogłosił, co dalej z neosędziami. Reforma już w październiku?
Prawo dla Ciebie
Oświadczenia pacjentów to nie wiedza medyczna. Sąd o leczeniu boreliozy
Prawo drogowe
Trybunał zdecydował w sprawie dożywotniego zakazu prowadzenia aut
Zawody prawnicze
Ranking firm doradztwa podatkowego: Wróciły dobre czasy. Oto najsilniejsi
Prawo rodzinne
Zmuszony do ojcostwa chce pozwać klinikę in vitro. Pierwsza sprawa w Polsce