Przedsiębiorcy wywołają polityków do tablicy

Trzy współpracujące ze sobą organizacje biznesu: FPP, BCC i KIG, ruszyły z kampanią, która przed wyborami ma zwrócić uwagę partii politycznych na problemy przedsiębiorców i na potrzebę zmian w dziesięciu kluczowych obszarach.

Publikacja: 10.05.2023 03:00

„Dekalog przedsiębiorcy” prezentują (od lewej) Łukasz Bernatowicz, prezes BCC, Marek Kowalski, przew

„Dekalog przedsiębiorcy” prezentują (od lewej) Łukasz Bernatowicz, prezes BCC, Marek Kowalski, przewodniczący FPP, i Marek Kłoczko, prezes KIG mat. pras.

– Przedsiębiorcy powinni być partnerem dla partii politycznych. Stanowimy dla rządzących tak dużą siłę jako przedsiębiorcy, że należy nam się przynajmniej to, by politycy zaczęli nas słuchać – podkreślał Marek Kowalski, przewodniczący Federacji Przedsiębiorców Polskich (FPP).

We wtorek – wspólnie z Łukaszem Bernatowiczem, prezesem Business Centre Club (BCC), i Markiem Kłoczką, prezesem Krajowej Izby Gospodarczej (KIG) – szef FPP podpisał i prezentował mediom „Dekalog przedsiębiorcy” – dziesięciopunktowy program określający potrzeby polskiego biznesu.

Pozostało jeszcze 85% artykułu

Czytaj więcej, wiedz więcej!
Rok dostępu za 99 zł.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję?
- możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Rynek pracy
Co siódmy pracownik doświadczył cyberprzemocy
Materiał Promocyjny
Między elastycznością a bezpieczeństwem
Rynek pracy
Zaangażowanie pracowników rośnie, co nie zawsze jest zasługą firm
Rynek pracy
HR Business Partner – rozwojowa i dobrze płatna nisza w HR
Rynek pracy
Firmy w Polsce wyprzedzają dyrektywę o równości płac
Rynek pracy
Co ósmy pracujący Polak aktywnie szuka nowej pracy. Firmom grozi wzrost rotacji?