Lidl uwalnia wanny od karpi na święta

Najnowsza reklama Lidla „uwalnia” wanny od karpi. Sieć podkreśla troskę o dobrostan zwierząt i humanitaryzm.

Aktualizacja: 15.12.2018 20:08 Publikacja: 15.12.2018 11:49

Lidl uwalnia wanny od karpi na święta

Foto: Lidl Polska

Z Wigilią Bożego Narodzenia kojarzy się mocno kilka symboli. W naszym kraju chyba najlepiej rozpoznawalnymi są choinka i karp. Ryba ta podawana jest w najróżniejszy sposób (w zależności od regionu), a na jednym stole może się pojawić w wielu postaciach – jako karp smażony, pieczony, w galarecie czy w panierce. Wielu Polakom trudno sobie wyobrazić Wigilię bez karpia.

Jednak coraz mniej Polaków ma ochotę na coś, co kiedyś również było nieodłącznym elementem – na zabijanie karpia. Wiele sieci handlowych rezygnuje ze sprzedaży żywych karpi, a Lidl odważnie uczynił z tego motyw kampanii reklamowej pod hasłem „Uwolnij wannę na święta”.

Tylko 69 zł za pół roku czytania.

O tym, jak szybko zmienia się świat. Czy będzie pokój na Ukrainie. Co się dzieje w kraju przed wyborami. Teraz szczególnie warto wiedzieć więcej. Wyjaśniamy, tłumaczymy, inspirujemy.

Przemysł spożywczy
Abstynent Putin każe Rosjanom nie pić. Produkcja wódki najniższa od ośmiu lat
Przemysł spożywczy
Kawa wreszcie zacznie tanieć? Świat czeka na zbiory w Brazylii
Przemysł spożywczy
200 mln na pączki. Każdy w Polsce zje co najmniej po dwa
Przemysł spożywczy
Jajecznica będzie daniem luksusowym. Jajka coraz droższe, zaczyna ich brakować
Materiał Promocyjny
Sześćdziesiąt lat silników zaburtowych Suzuki
Przemysł spożywczy
Starbucks zredukuje menu o prawie jedną trzecią i zwolni 1100 osób w USA