Aktualizacja: 21.01.2020 12:46 Publikacja: 21.01.2020 12:41
Foto: KFC Australia / YouTube
KFC przeprosiło za reklamę, którą emitowało w Australii i która wciąż jeszcze jest obecna na kanale sieci fast food w serwisie YouTube. Reklama została uznana przez niektórych za seksistowską i wzbudziła protesty.
W piętnastosekundowym klipie nastoletni chłopcy wpatrują się maślanym wzrokiem w biust młodej kobiety, która używała szyb auta jako lustra, by poprawić swój wygląd. Wzrok chłopców (razem z oburzonym spojrzeniem ich matki) widz może zobaczyć, gdy właścicielka auta opuszcza szybę. Zdziwiona młoda kobieta ratuje sytuację pytając: „czy ktoś powiedział KFC?”.
Budapeszt zatrzymał dziś import wołowiny z Polski – dowiedziała się „Rzeczpospolita”. To retorsje za wtrzymanie...
Jan Koral, jeden z trzech braci, założycieli rodzinnego przedsiębiorstwa, zmarł w wieku 81 lat. Firma Koral to j...
Łączą się dwie rodzinne firmy produkujące słodycze – polski Colian i niemiecki Gubor Schokoladen. Szczegółów fin...
Należący do koncernu LVMH gigant alkoholowy Moët Hennessy zamierza zwolnić około 1200 pracowników w związku ze s...
Propozycja nowelizacji zasad handlu alkoholem rozczarowała wszystkich graczy na tym rynku. Ministerstwo Zdrowia...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas