Alkohole rozpychają się w internecie mimo zakazu sprzedaży

Mimo zakazu sprzedaży alkoholu online, producenci cydru znaleźli sposób, by jednak pokazać się w sieci. Wlaśnie trwa festiwal polskiego cydru na Facebooku. Wcześniej tak samo promowało się polskie wino.

Aktualizacja: 22.05.2020 13:23 Publikacja: 22.05.2020 12:36

Alkohole rozpychają się w internecie mimo zakazu sprzedaży

Foto: Adobe Stock

Sprzedaż alkoholu przez internet jest w Polsce wprawdzie zabroniona, ale natura nie znosi pustki. Koronawirus uniemożliwił organizację imprez masowych i z dnia na dzień, po decyzji rządu podjętej 13 marca, branża eventowa praktycznie się zatrzymała. Odwołano koncerty, targi, wystawy, szkoły i uniwersytety przeniosły swoje zajęcia do internetu.

Tym samym tropem poszli polscy producenci alkoholi. Na Facebooku trwa właśnie Festiwal Polski Cydr, który potrwa jeszcze do soboty i w jednym miejscu w sieci zgromadził kilkunastu producentów oraz widownię.

Pozostało jeszcze 83% artykułu

Czytaj więcej, wiedz więcej!
Rok dostępu za 99 zł.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję?
- możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Przemysł spożywczy
Amerykańska firma ma nakarmić rosyjskie wojsko. Kreml skonfiskował ją za rzekome przekręty
Przemysł spożywczy
Eksport szansą dla producentów mocnych alkoholi
Przemysł spożywczy
Kryzys ryżowy: Japonia uwalnia rezerwy strategiczne najważniejszego produktu żywnościowego
Przemysł spożywczy
Drogie jajka na Wielkanoc? Amerykanie mają pomysł: malują jak pisanki kartofle i cebulę
Przemysł spożywczy
Hakerzy uderzyli w rosyjską wódkę. Stanęła produkcja i sprzedaż