Małpki ucierpiały w pandemii, teraz dostaną podatkiem

Na epidemii skorzystali producenci mocnych alkoholi, ale trunki w mniejszych butelkach sprzedawały się gorzej.

Aktualizacja: 01.09.2020 06:11 Publikacja: 31.08.2020 21:00

Małpki ucierpiały w pandemii, teraz dostaną podatkiem

Foto: Fotorzepa, Michał Walczak

W czasie lockdownu brak okazji do spacerów po mieście i zamknięcie części Polaków w domach sprawiły, że po raz pierwszy spadła sprzedaż małpek, czyli wódek czystych i smakowych w butelkach o najmniejszych pojemnościach. Zyskały za to większe litraże.

Czytaj także: Małpki i słodkie napoje będą droższe

Pozostało jeszcze 89% artykułu

119 zł za rok czytania RP.PL

Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Przemysł spożywczy
Bacardi przegrywa z Kubą walkę o Havana Club
Materiał Promocyjny
Gospodarka natychmiastowości to wyzwanie i szansa
Przemysł spożywczy
Owady w pieczywie mogą przestać być skandalem. Bruksela legalizuje larwy mącznika
Przemysł spożywczy
Jemy coraz więcej miodu, potrzebny import z Ukrainy. Dane Polskiej Izby Miodu
Przemysł spożywczy
Szampan mniej popularny na świecie, ale koniak nadal w modzie
Materiał Promocyjny
Suzuki Vitara i S-Cross w specjalnie obniżonych cenach. Odbiór od ręki
Przemysł spożywczy
Kolejne trunki w wersji bezalkoholowej?
Materiał Promocyjny
Wojażer daje spokój na stoku