13 rynków - tam od 2016 roku koncentrować będzie się promocja polskiej żywności.

Polska wytypowała 13 rynków, na których od 2016 roku koncentrować będzie się promocja naszej żywności. To ma zapewnić dalszy wzrost jej eksportu.

Publikacja: 09.09.2015 12:41

13 rynków - tam od 2016 roku koncentrować będzie się promocja polskiej żywności.

Foto: Bloomberg

Na liście państw z potencjałem są: Zjednoczone Emiraty Arabskie, Singapur, Indie, Japonia, Chiny, Kanda, Algieria, RPA, USA, Arabia Saudyjska, Egipt, Wietnam i Indie.

- Będziemy tam prowadzić działania promocyjne od 2016 roku, przez kilka lat - zapowiedział we wtorek Marek Sawicki, minister rolnictwa.

Czytaj więcej, wiedz więcej!
9zł za pierwszy miesiąc.

Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
9 zł pierwszy miesiąc, a potem 39 zł/msc
Przemysł spożywczy
Kakao będzie drożeć jeszcze latami. Miliardowe inwestycje nie zwrócą się szybko
Przemysł spożywczy
Amerykańska firma ma nakarmić rosyjskie wojsko. Kreml skonfiskował ją za rzekome przekręty
Przemysł spożywczy
Eksport szansą dla producentów mocnych alkoholi
Przemysł spożywczy
Kryzys ryżowy: Japonia uwalnia rezerwy strategiczne najważniejszego produktu żywnościowego
Przemysł spożywczy
Drogie jajka na Wielkanoc? Amerykanie mają pomysł: malują jak pisanki kartofle i cebulę