Michelle Obama wchodzi na rynek zdrowej żywności i napojów dla dzieci

Była pierwsza dama Michelle Obama poinformowała w środę o założeniu firmy zajmującej się zdrową żywnością. Chce oferować rodzicom „zdrowsze produkty” dla ich dzieci.

Publikacja: 04.05.2023 12:50

Michelle Obama

Michelle Obama

Foto: Bloomberg

Michelle Obama jeszcze w roli pierwszej damy przewodziła kampanii Let’s Move, której celem była eliminacja otyłości u dzieci. Sukcesem kampanii było stworzenie w 2010 r. federalnych standardów żywieniowych dla szkolnych obiadów. Lata po zakończeniu prezydentury męża Michelle Obama nadal działa na rzecz zdrowszego odżywiania, tyle że już w prywatnym sektorze. W środę 3 maja poinformowała, że uruchomiła firmę zajmującą się produkcją „zdrowszych, smaczniejszych produktów” dla dzieci.

Pozostało jeszcze 83% artykułu

19 zł za pierwszy miesiąc czytania RP.PL

Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Przemysł spożywczy
Starbucks radykalnie zmienia zasady. Będzie nowy kodeks postępowania dla gości
Przemysł spożywczy
Do syndyka zgłosiło się już 400 wierzycieli Manufaktury. Będzie więcej
Przemysł spożywczy
Producenci mięsa pod presją kosztów. Szansą rynki zagraniczne
Przemysł spożywczy
Foie gras i łosoś zdominowały francuskie święta
Przemysł spożywczy
Piwo z Polski i innych krajów Unii Europejskiej wlewa się do Rosji