Po fali oburzenia M&M’s wycofuje żeńskie gadające cukierki z reklam. I spotyka się z krytyką

„Chcemy łączyć, a nie dzielić” – tłumaczy właściciel marki, której oberwało się za żeńskie gadające cukierki od prawicowych publicystów.

Publikacja: 25.01.2023 17:26

Po fali oburzenia M&M’s wycofuje żeńskie gadające cukierki z reklam. I spotyka się z krytyką

Foto: AFP

Kilka tygodni temu na rynek trafiła limitowana seria nowych cukierków M&M’s, smakujących oczywiście tak samo, jak zawsze. Limitowana oferta miała „celebrować” kobiety „przełamujące bariery” i promowana była przez żeńskie odpowiedniki dotychczasowych gadających cukierków znanych z reklam M&M’s.

Nowa postać, Purple (w polskiej wersji Wiola) „zaśpiewała” nawet specjalną piosenkę w klipie reklamowym. Postać Purple miała być symbolem wolnej od stereotypów młodej kobiety, po prostu spełniającej swoje marzenia.

BLACK WEEKS -75%

Czytaj dalej RP.PL. Nie przegap oferty roku!
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Przemysł spożywczy
Koniak do Chin luzem w kontenerach. Załoga w Cognac strajkuje
Przemysł spożywczy
Rosjanie skopiowali pomysł Donalda Trumpa. Nowa marka wódki na rynku
Przemysł spożywczy
Sposób na drogi nabiał? Nasłać prokuraturę. Takie rzeczy tylko w Rosji
Przemysł spożywczy
Cena masła. Ile może kosztować w święta? „Zbliżamy się do 10 zł”
Materiał Promocyjny
Klimat a portfele: Czy koszty transformacji zniechęcą Europejczyków?
Przemysł spożywczy
Polacy szukają oszczędności, także w przypadku żywności