Kapituła oceniająca w składzie: Joanna Parafianowicz, adwokat, redaktor portalu pokojadwokacki.pl; Michał Popiela, Court Watch Polska; Grzegorz Furgał, doradca Krajowej Rady Radców Prawnych; Marcin Tomczak, ekspert w dziedzinie marketingu prawniczego, partner zarządzający w firmie Tomczak Stanisławski Marketing sp. z o.o.; oraz Michał Błazik, szef działu prawo online „Rzeczpospolitej" miała do zbadania 48 stron internetowych firm doradztwa podatkowego.
Ogólne założenia metodologii się nie zmieniły w porównaniu z poprzednimi latami. Dodano tylko jedno nowe kryterium oceny, bardzo istotne w czasach ogarniającej nas pandemii. Chodzi o wyposażenie strony we wszelkie narzędzia umożliwiające „zdalną" obsługę klientów. Szukano na stronach czatów, komunikatorów, indywidualnych profilii klienta z aktualizowanym stanem prawnym jego sprawy, sztucznej inteligencji, które jest w stanie wstępnie zdefiniować czy skategoryzować problem klienta.