Komisja Etyki Reklamy: etyczna reklama usług prawniczych i weselnych

Reklama usług prawniczych i weselnych oferowanych przez Panoramę Firm nie przekracza dopuszczalnych granic obyczajowości – uznała Komisja Etyki Reklamy.

Aktualizacja: 10.11.2017 09:50 Publikacja: 10.11.2017 09:20

Komisja Etyki Reklamy: etyczna reklama usług prawniczych i weselnych

Foto: Adobe Stock

Do Komisji wpłynęła skarga na reklamę Panoramy Firmy wyświetlaną przed seansami filmowymi. Kobieta, która poczuła się dotknięta wskazała, że reklama promuje i traktuje sytuację rozwodową jako usługę. Tymczasem jak podkreśliła, rodzina i małżeństwo jest nadrzędną wartością każdego społeczeństwa, należy dążyć do jej zachowania i pomocy czy mediacji w ramach jej ocalenia.

- Reklama jest sprzeczna z dobrymi obyczajami i uchybiająca w system wartości człowieka. Sugerowanie, że obrączkę można wyrzucić do toalety kiedy się znudzi jest rażące, promowanie rozwodów jest niedopuszczalne – napisała skarżąca.

Czytaj więcej, wiedz więcej!
Rok dostępu za 99 zł.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję?
- możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Sądy i trybunały
Adam Bodnar ogłosił, co dalej z neosędziami. Reforma już w październiku?
Prawo dla Ciebie
Oświadczenia pacjentów to nie wiedza medyczna. Sąd o leczeniu boreliozy
Prawo drogowe
Trybunał zdecydował w sprawie dożywotniego zakazu prowadzenia aut
Zawody prawnicze
Ranking firm doradztwa podatkowego: Wróciły dobre czasy. Oto najsilniejsi
Prawo rodzinne
Zmuszony do ojcostwa chce pozwać klinikę in vitro. Pierwsza sprawa w Polsce