Aktualizacja: 13.12.2020 21:35 Publikacja: 13.12.2020 21:00
Foto: Adobe Stock
Pandemia zwiększyła presję na wynik, najlepiej przy mniejszych środkach. To powoduje, że rośnie nacisk na kompetencje analityczne i efektywnościowy marketing, a więc na umiejętność sprzedaży – twierdzi Piotr Golczyk, założyciel firmy MKTout oraz pomysłodawca i organizator badania Marketing Survey 2020.
„Rzeczpospolita" jest patronem medialnym raportu z tego badania, które z różnych perspektyw ocenia stan polskiego marketingu, biorąc też pod uwagę wymagania wobec zajmujących się nim specjalistów i menedżerów. A te nie są wcale łatwe do spełnienia.
Chociaż aż 71 proc. Polaków 60+ chciałoby pracować, to tylko co trzecia osoba z tej grupy jest zawodowo aktywna....
Bez odgórnych nakazów, ale za to z rocznym pilotażem, który sprawdzi różne modele skrócenia tygodnia pracy – tak...
Brytyjskie oferty zatrudnienia wywołują rosnące zainteresowanie Amerykanów. Po powrocie Donalda Trumpa do władzy...
Jeszcze w tym półroczu ma ruszyć wyczekiwana przez biznes digitalizacja procesów obsługi obcokrajowców, a za trz...
Rozmowa rozstaniowa jest wyzwaniem dla szefa i traumą dla pracownika. Obu stronom pomogą wskazówki ekspertów.
Lenovo jest liderem rynku komputerów PC w Polsce. Motorola jest tu jednym z liderów rynku smartfonów.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas