W pracy marketera liczy się nie tylko kreatywność

Chociaż kryzys wywołany pandemią mocno ograniczył liczbę ofert pracy dla specjalistów od marketingu, to jednocześnie podwyższył oczekiwania wobec nich.

Aktualizacja: 13.12.2020 21:35 Publikacja: 13.12.2020 21:00

W pracy marketera liczy się nie tylko kreatywność

Foto: Adobe Stock

Pandemia zwiększyła presję na wynik, najlepiej przy mniejszych środkach. To powoduje, że rośnie nacisk na kompetencje analityczne i efektywnościowy marketing, a więc na umiejętność sprzedaży – twierdzi Piotr Golczyk, założyciel firmy MKTout oraz pomysłodawca i organizator badania Marketing Survey 2020.

„Rzeczpospolita" jest patronem medialnym raportu z tego badania, które z różnych perspektyw ocenia stan polskiego marketingu, biorąc też pod uwagę wymagania wobec zajmujących się nim specjalistów i menedżerów. A te nie są wcale łatwe do spełnienia.

Pozostało 85% artykułu

BLACK WEEKS -75%

Czytaj dalej RP.PL. Nie przegap oferty roku!
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Praca
Kontrowersyjna oferta pracy Mentzena. Ponad normę i bez work-life balance
Praca
Szefowie nie mogą już liczyć na ponowne zapełnienie biur
Praca
Świat na walizkach – prawie miliard chętnych do emigracji
Praca
Polscy uczniowie nie radzą sobie z komputerami. Zaskakujące wyniki testu
Materiał Promocyjny
Klimat a portfele: Czy koszty transformacji zniechęcą Europejczyków?
Praca
Firmy nie zdają sobie sprawy z tego ukrytego kosztu. A to ogromne straty. Wyniki badań