Rząd wyda miliony na reklamę. Standardowa komunikacja czy przedwyborcza gra?

Kancelaria Premiera rozpisała przetarg na usługi reklamowe w mediach społecznościowych, a w kolejce są następne, warte w sumie 4,2 mln zł. Opozycja doszukuje się w nich związków z nadchodzącymi wyborami.

Publikacja: 26.02.2025 04:30

Premier Donald Tusk.

Premier Donald Tusk.

Foto: PAP/Paweł Supernak

2 mln zł to kwota, jaką Kancelaria Prezesa Rady Ministrów ma wydać na „usługi reklamowe w portalach społecznościowych”. Kolejny milion ma pójść na „usługi reklamowe w sferze outdoor”, a 1,2 mln zł – na „usługę produkcji filmów informacyjno-promocyjnych”. Ze świeżo opublikowanego planu zamówień publicznych KPRM na 2025 rok wynika, że jeszcze w lutym urząd obsługujący premiera Donalda Tuska chce wydać ponad 4 mln zł na usługi reklamowe.

Pozostało jeszcze 90% artykułu

Czytaj więcej, wiedz więcej!
Rok dostępu za 99 zł.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję?
- możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Polityka
„Bezczelność”. Leszek Miller krytykuje słowa ambasadora Ukrainy o Polsce
Materiał Promocyjny
Jak wygląda nowoczesny leasing
Polityka
„Proszę zamknąć zachodnią granicę Polski”. Karol Nawrocki z apelem do Donalda Tuska
Polityka
MSWiA o zawieszeniu prawa do azylu. „Ponad sto ataków na polskie służby”
Polityka
Rafał Trzaskowski nie wyklucza zamknięcia granicy z Niemcami. „Myśmy swoje zrobili”
Materiał Partnera
Kroki praktycznego wdrożenia i operowania projektem OZE w wymiarze lokalnym
Polityka
„Uwaga! Zmiana!”. Donald Tusk podał nową datę „Wielkiego Marszu Patriotów”
Materiał Promocyjny
Suzuki Moto Road Show już trwa. Znajdź termin w swoim mieście