Promocja warta miliony. KPRM prowadzi kampanię wyborczą?

Choć dopiero co KPRM rozstrzygnęła potężne przetargi na reklamę, planuje kolejne. – To kampania wyborcza za publiczne pieniądze – grzmi opozycja.

Publikacja: 19.04.2023 03:00

Mateusz Morawiecki wykorzystuje budżet Kancelarii Premiera do celów politycznych i partyjnych PiS

Mateusz Morawiecki wykorzystuje budżet Kancelarii Premiera do celów politycznych i partyjnych PiS

Foto: Radek Pietruszka/pap

12 mln zł – to kwota, jaką w tym roku Kancelaria Prezesa Rady Ministrów chce wydać tylko na cztery przetargi dotyczące reklamy. Z planu zamówień publicznych wynika, że po 3 mln zł ma iść na usługi reklamowe w prasie drukowanej, w portalach społecznościowych i w sferze outdoor, a także na usługę produkcji filmów informacyjno-promocyjnych. Planowany termin rozpisania przetargów to okres od marca do grudnia, a kontrowersje może budzić to, że KPRM dopiero co rozstrzygnęła podobne zamówienia.

Pozostało jeszcze 88% artykułu

Czytaj więcej, wiedz więcej!
Rok dostępu za 99 zł.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję?
- możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Polityka
Wielkanoc to polityczna pauza. Ale przy stole kampania wyborcza toczy się dalej
Polityka
Zaginione dzieła sztuki z Polski. Trop urywa się w Niemczech
Polityka
Ministerstwo Cyfryzacji zmieni nazwę jednej z usług? Powodem wulgarny akronim
Polityka
Sondaż: Którzy kandydaci najbardziej skorzystali na debatach prezydenckich?
Polityka
Awantura o zdjęcie na profilu Marcina Warchoła. Ostro odpowiedział wójt gminy Nadarzyn