Aktualizacja: 18.09.2017 20:23 Publikacja: 18.09.2017 19:36
Foto: PAP, Jacek Turczyk
„Urzędnicy Ministerstwa Rozwoju odbyli jedno spotkanie z przedstawicielami agencji Solvere, podczas którego poruszono temat wizyty wicepremiera Morawieckiego w USA" – potwierdza nam resort, zapewniając jednocześnie, że „temat reformy sądownictwa, którą Morawiecki poruszał w USA, nie był przez kogokolwiek narzucony". Agencja ta na zlecenie Polskiej Fundacji Narodowej opracowała kampanię billboardową.
Mateusz Morawiecki poleciał do Nowego Jorku na początku września. Wicepremier spotkał się z amerykańskimi inwestorami (m.in. JP Morgan), Polonią, środowiskami żydowskimi, dał wywiad m.in. do Bloomberga, Yahoo Finance i telewizji Fox News. Tłumaczył Polskę m.in. z nieprzyjmowania uchodźców i powodów, dla których kraj wymaga głębokiej reformy sądownictwa.
Instytut Badań Pollster zapytał Polaków , kto ich zdaniem wygrał poniedziałkową debatę prezydencką zorganizowaną...
Prezydent Andrzej Duda zapowiedział, że zwoła Radę Bezpieczeństwa Narodowego, aby przedyskutować kwestie bezpiec...
Ja nigdy nie będę stała cicho, gdy ksenofobowie, ludzie, którzy żywią się nienawiścią, ludzie którzy są zagrozen...
W ciągu ostatnich tygodni nastąpił wyraźny wzrost poparcia dla Prawa i Sprawiedliwości - wynika z najnowszego so...
Warunków przyspieszenia transformacji technologicznej nad Wisłą jest wiele. Potrzebne są inwestycje w pracowników, w tym ich szkolenia, ale też dbałość o zdrowie. Nieodzowne są też ułatwienia natury prawnej i jak zawsze – finansowanie.
Rafał Trzaskowski to najzdolniejszy polityk Platformy Obywatelskiej jeśli chodzi o media - ocenił po debacie prz...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas