Aktualizacja: 19.02.2025 21:39 Publikacja: 15.11.2023 09:00
Arkadiusz Jakubik jako AA. Premiera w Netfliksie 15 listopada
Foto: Netflix
„Informacja zwrotna” jest serialem Netflixa, który powinni obejrzeć wszyscy pragnący założyć rodzinę i wychowywać dzieci. Mieliśmy bowiem wiele książek i filmów o chlaniu – nie bawmy się w elegancję, tylko nazwijmy rzecz po imieniu – poczynając od „Pętli” Hasa wg Hłaski, a kończąc na ekranizacjach prozy Pilcha z „Żółtym szalikiem” Morgensterna czy „Pod mocnym aniołem” Smarzowskiego. Skupiały się one jednak na gehennie alkoholików. Męczeństwo zaś jest u nas zawsze romantyczne i masochistycznie doceniane, uznawane wciąż jeszcze za przejaw ułańskiej fantazji. Dlatego niewinne ofiary pijackiej paranoi pozostają na dalszym planie.
Czeka nas tydzień wielkich premier. Już 17 lutego Max/HBO zaprezentuje trzeci sezon „Białego Lotosu”, zaś 20 lutego Netflix pokaże polityczny thriller „Dzień zero” z Robertem de Niro.
Fani hitu serwisu Netlfix, południowokoreańskiego serialu „Squid Game”, poznali datę premiery trzeciego sezonu.
„Wzgórze psów” według książki i scenariusza Jakuba Żulczyka łączy rodzinne i pokoleniowe dramaty z czasem transformacji. Być może odpowiada na pytanie, skąd wzięli się w Warszawie bohaterowie „Ślepnąc od świateł”. Premiera nowego serialu w Netfliksie 8 stycznia.
„Tęsknię za tobą", pięcioodcinkowy serial na podstawie bestseleru Harlana Cobena z udziałem Richarda Armitage’a, Jamesa Nesbitta i znanej z serialu „Kulawe konie” Rosalind Eleazar, jest nowym hitem Netfliksa.
Pierwszych osiem odcinków „Stu lat samotności” według arcydzieła Márqueza już od 11 grudnia na Netfliksie. Jest co oglądać i o co się spierać.
Fundamenty rzetelnego raportowania zagadnień ESG zgodnie z ESRS oraz wskazanie na istotne zagadnienia praktyczne, które pozwolą na prawidłowe przeprowadzenie procesu identyfikacji koniecznych ujawnień, zbierania danych i raportowania w firmie.
Netflix chce kupić prawa do transmisji wyścigów Formuły 1 na terenie Stanów Zjednoczonych - informuje "The Times". To sygnał, że rywalizacja na rynku praw telewizyjnych wkracza w nową fazę.
Popularny serial „Squid Game”, sport i wydarzenia na żywo opłaciły się największej platformie streamingowej na świecie. Ma już ponad 300 mln użytkowników i świetne wyniki finansowe.
Netflix i Amazon wydają już miliardy na prawa do transmisji sportowych – najważniejszej części biznesu nadawców telewizyjnych. To sposób na rzesze fanów i reklamodawców. Co na to władcy „szklanego ekranu”?
„Wzgórze psów” według książki i scenariusza Jakuba Żulczyka łączy rodzinne i pokoleniowe dramaty z czasem transformacji. Być może odpowiada na pytanie, skąd wzięli się w Warszawie bohaterowie „Ślepnąc od świateł”. Premiera nowego serialu w Netfliksie 8 stycznia.
Fani na całym świecie mogą już oglądać na platformie Netflix drugi sezon serialu „Squid Game”. W jednym z odcinków bohaterowie mierzą się z popularną koreańską grą gonggi. Okazuje się, że w jej polską wersję grali już nasi rodzice i dziadkowie.
Filmy dla dzieci i polskie produkcje sprawiły, że 2024 r. kina zakończą wynikiem lepszym niż w roku 2023. W 2025 r. walka o widza będzie ostrzejsza. To już prawdziwy wyścig platform streamingowych na nowe lokalne produkcje.
Serial „Squid Game” przyniósł platformie Netflix blisko miliard dolarów. Sezony „Squid Game” 2 i 3 mają być „bardziej brutalne i niepokojące”, ale i dochodowe, m.in. dzięki rozbudowanym umowom franczyzowym. W końcu też porządnie zarobią twórcy serialu.
Pierwszych osiem odcinków „Stu lat samotności” według arcydzieła Márqueza już od 11 grudnia na Netfliksie. Jest co oglądać i o co się spierać.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas