Papierowe bilety odejdą do lamusa

W interesie wszystkich jest, aby system biletowy był jak najbardziej uniwersalny i przyjazny dla użytkowników. Jest to możliwe – mówi Marcin Ruciński, menedżer ds. rozwoju biznesu w Thales Polska.

Publikacja: 03.10.2019 20:59

Papierowe bilety odejdą do lamusa

Foto: Łukasz Głowala

Bilety i kasowniki to bardzo tradycyjne rzeczy. Kartoniki i maszyny do skasowania. Co może się zmienić w przyszłości?

Bilet to coś przejściowego. Pasażer, wchodząc do jakiegokolwiek pojazdu transportu publicznego, jest zobowiązany do zapłaty za przejazd. Bilet jest narzędziem, które właśnie do tego służy. Kupując bilet w kiosku czy w automacie, klient przekazuje swoje środki pieniężne operatorowi systemu transportowego. Ma to swoje wady, generuje bowiem koszty logistyczne i organizacyjne. Kartonik nie jest za darmo. Ten kawałek papieru kosztuje.

Pozostało jeszcze 94% artykułu

Czytaj więcej, wiedz więcej!
Rok dostępu za 99 zł.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję?
- możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Opinie Ekonomiczne
Leszek Pacholski: Interesy ludzi nauki nie uwzględniają potrzeb polskiej gospodarki
Opinie Ekonomiczne
Krzysztof A. Kowalczyk: Jak skrócić tydzień pracy w Polsce
Opinie Ekonomiczne
Stanisław Stasiura: Kanada – wybory w czasach wojny celnej
Opinie Ekonomiczne
Adam Roguski: Polscy milionerzy wolą luksusowe samochody i spa niż nieruchomości
Materiał Promocyjny
Jak Meta dba o bezpieczeństwo wyborów w Polsce?
Opinie Ekonomiczne
Grzegorz W. Kołodko: Szeroki świat czy narodowy zaścianek?