Aktualizacja: 13.11.2024 17:23 Publikacja: 27.02.2023 11:23
Foto: Mat.prasowe
Hala dla GTV - producenta akcesoriów meblowych i oświetlenia LED – powstaje w ramach parku logistycznego MLP Pruszków II. Obiekt dostarczy ok. 32 tys. mkw. powierzchni. Na powierzchnie magazynowe firma przeznaczy ponad 30,2 tys. mkw. Rozlokowane na trzech kondygnacjach przeszklone biura zajmą 1,6 tys. mkw.
Budowa hali rozpoczęła się w sierpniu ubiegłego roku. Najemca ma odebrać nieruchomość w kwietniu. Hala dla firmy GTV to największy obiekt w parku MLP Pruszków II. Zaplanowano 38 ramp przeładunkowych. Generalny wykonawca inwestycji - firma Pekabex - planuje uzyskać certyfikat Breeam New Construction na poziomie Very good.
Logicor zakończył budowę hal dla producenta karmy dla psów i kotów. Magazyn sąsiaduje z fabryką Royal Canin, która obsługuje 24 rynki.
Na 13-hektarowym gruncie w Dobrzykowicach deweloper planuje wybudować park magazynowy o powierzchni ponad 62,1 tys. mkw.
Kompleks 7R Park Poznań East II o powierzchni 51,1 tys. mkw. kupuje fundusz inwestycyjny DWS.
Firma kosmetyczna Beliso w Logistics Point Raszyn wynajęła 3,5 tys. mkw. magazynów. Podwarszawskie centrum logistyczne jest już w całości skomercjalizowane.
Dane na temat przemieszczania się ludności, czy zagęszczenia mieszkańców, pomagają firmom i miastom podejmować odpowiednie decyzje.
Panattoni znów buduje magazyny dla Flex. Ten dostawca urządzeń i technologii w Parku Łódź A1 wynajmie 28 tys. mkw. powierzchni.
Hiszpanie udowodnili, że niezawodność i stabilny rozwój są kluczem do zaufania, jakim obie marki darzą klienci.
Chińskie linie lotnicze wypychają europejską konkurencję z rejsów do Chin. Unijni przewoźnicy domagają się „równych warunków konkurencji”.
Wraz ze spadkami europejskiej produkcji przemysłowej, urwało się dno na ryku naczep. Popyt kurczy się, co gorsza przyspiesza tempo spadku.
Wymiana tachografów idzie wyjątkowo ospale, firmy transportowe na pewno nie zdążą wymienić urządzeń we wszystkich ciężarówkach.
Liczba rozpoczynanych inwestycji magazynowych w całej Unii Europejskiej maleje od 2021 roku. Obiekty stają się coraz bardziej ekologiczne – wynika z raportu Newmark Polska.
Obawa przed barierami celnymi i wojną handlową zachęci do szybkich zakupów, co zwiększy zapotrzebowanie na transport. Wzmożenie nie musi jednak oznaczać ożywienia gospodarczego.
Kryzys na Bliskim Wschodzie oraz kłopoty z silnikami to główne powody mniejszych zysków Wizz Aira w I półroczu 2024.
Fińskie lotniska w pobliżu granicy z Rosją wyłączyły wszystkie nowoczesne systemy nawigacyjne i przeszły na systemy radarowe z lat 60. XX w. Powodem jest zakłócanie przez Rosjan systemów bazujących na nawigacji satelitarnej. Stare systemy są odporne na rosyjskie ataki.
Na wtorek, 12 listopada, zapowiedziane są dwa duże strajki na lotniskach i w kontroli ruchu lotniczego we Włoszech i Francji. To będzie nowy kłopot dla przewoźników i pasażerów.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas