19 zł za pierwszy miesiąc czytania RP.PL
„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Aktualizacja: 15.01.2025 00:31 Publikacja: 25.01.2023 08:51
Foto: Mat. prasowe
Nowy budynek powstanie na terenie sąsiadującym z innym magazynem dewelopera - Logistic Park Wrocław I, którego budowa rozpocznie się w I kwartale tego roku.
Logistic Park Wrocław II (o powierzchni ponad 62,1 tys. mkw.) powstanie na 13-hektarowej działce bezpośrednio przy wschodniej obwodnicy Wrocławia. Teren znajduje się w Dobrzykowicach, 13 km na wschód od Wrocławia. Nieruchomość jest dobrze skomunikowana lokalną i ogólnopolską siecią dróg.
Deweloper rozpocznie wkrótce budowę Panattoni Park Warsaw South III Piaseczno. Obiekt zaoferuje ok. 20 tys. mkw. powierzchni.
Firma kosmetyczna Beliso w Logistics Point Raszyn wynajęła 3,5 tys. mkw. magazynów. Podwarszawskie centrum logistyczne jest już w całości skomercjalizowane.
Deweloper dostał pozwolenie na budowę magazynów w Kątach Wrocławskich. Park zaoferuje niemal 44 tys. mkw. powierzchni logistycznej i przemysłowej.
Na polskim rynku inwestycyjnym będzie wciąż dominował kapitał z Europy i Stanów Zjednoczonych – przewidują analitycy.
Inwestorzy podpisali umowę joint venture w sprawie budowy obiektu logistycznego o powierzchni ok. 220 tys. mkw.
Rynku nie rozruszało nawet anemiczne jesienne ożywienie w transporcie. Przewoźnicy nie inwestują w tabor, na czym ciepią producenci naczep i przyczep, tnąc produkcję.
W Niemczech najwięcej upadłości w transporcie, ale trzeci kwartał przyniósł ożywienie w napływie zamówień na nowy tabor.
Polskie firmy z apetytem na międzynarodowy rozwój na rynku zarządzania czasem pracy maszynistów i działalnością kolejowych przewoźników.
Ryanair podał informacje na temat konkretnych kosztów i opłat, które poniósł w wyniku chuligańskiego zachowania pasażera na pokładzie lotu z Dublina na Lanzarote z 9 kwietnia 2024 roku. Irlandzki przewoźnik wyliczył je na ponad 15 tys. euro.
Dopłaty nie zelektryfikują transportu ciężkiego, zrujnują za to ceny na rynku wtórnym i pozostaną kosztownym eksperymentem, co widać po rynku aut osobowych.
Czechy są naturalnym partnerem dla polskich firm do współpracy w zakresie transportu towarowego, zarówno w obrocie surowcami, jak i produktami gotowymi.
Zarząd Kanału Panamskiego niezrażony pogróżkami Donalda Trumpa zlecił konsorcjum firm i placówek naukowych z Francji i Belgii sporządzenie kompleksowego opracowania studium opłacalności modernizacji śluz tego szlaku wodnego. Nie podano tylko wartości tego zlecenia.
Rok 2024 na rynku inwestycji w nieruchomości był o wiele lepszy niż poprzedni – wynika z analiz firmy doradczej CBRE. Co dalej?
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas