19 zł za pierwszy miesiąc czytania RP.PL
„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Aktualizacja: 15.01.2025 19:55 Publikacja: 21.09.2022 16:52
Foto: Mat.prasowe
System ten skupia się na zdrowiu i komforcie użytkowników powierzchni komercyjnych, m.in. biur. – Odnowienie certyfikatu oznacza, że standardy dotyczące jakości powietrza czy wody w budynku oraz jakość wewnętrznego środowiska (oświetlenie wnętrz, temperatura, akustyka) są utrzymywane na najwyższym poziomie – mówią przedstawiciele dewelopera. - To pierwsza taka recertyfikacja w Polsce i regionie Europy-Wschodniej, a druga w całej Europie.
Piąte piętro budynku Spark C, należącego do kompleksu biurowego na warszawskiej Woli, otrzymało WELL Commercial Interior w marcu 2019 roku. Teraz, IWBI – międzynarodowa organizacja oceniająca budynki w systemie WELL – zdecydowała o odnowieniu certyfikatu dla biur, z których korzystają pracownicy spółki biurowej Skanska.
639 tys. mkw. – tyle powierzchni biurowej powstaje w Polsce. To najsłabszy wynik od początku roku – podaje platforma REDD. Najszybciej wynajmują się biura w Poznaniu.
Przybywa dużych transakcji najmu. Firmy decydują się na wieloletnie kontrakty. W zamian mogą mieć tańszy fit-out.
Biurowiec z lat 90. przy ul. Chmielnej w Warszawie przeszedł gruntowną modernizację. Obiekt dostał certyfikat BREEAM in Use na poziomie Excellent.
W warszawskim kompleksie biurowym firmy HB Reavis międzynarodowa grupa farmaceutyczna wynajmie 2,3 tys. mkw. powierzchni.
W Polsce, podobnie jak w Wielkiej Brytanii, rośnie zainteresowanie biurami typu flex – wynika z analiz firmy doradczej Savills.
Dobry program księgowy to podstawa funkcjonowania biura rachunkowego. Jego podstawowym zadaniem jej ułatwienie i przyspieszenie pracy księgowych. Dzięki temu, że program wykonuje podstawowe, powtarzalne zadania, profesjonaliści mogą się skupić na bardziej skomplikowanych zadaniach, lub zaoferować swoje usługi większej liczbie klientów.
Rok 2024 na rynku inwestycji w nieruchomości był o wiele lepszy niż poprzedni – wynika z analiz firmy doradczej CBRE. Co dalej?
Zaczyna brakować nowoczesnej powierzchni biurowej, co skłoni inwestorów do rozpoczynania kolejnych budów. Starsze biurowce będą modernizowane.
Firmy szukają umeblowanych biur z dobrymi adresami, blisko stacji metra lub przystanków komunikacji miejskiej. W cenie są także elastyczne powierzchnie. W tym roku wynajem siedziby do pracy może być droższy.
Wartość transakcji w nieruchomości komercyjne nad Wisłą urosła skokowo po kryzysie. Eksperci oczekują kontynuacji.
Trwa optymalizacja wykorzystywanej przez najemców powierzchni i krystalizują się proporcje pracy z domu i biura. Deweloperzy biorą się bardziej za przerabianie starych budynków niż nowe projekty.
Powrót do biur w połączeniu ze zmianą pokoleniową w firmach zwróciły uwagę na problemy z biurową etykietą.
W luksusowej kamienicy przy ulicy Poznańskiej 37 w Warszawie powstaną w pełni wyposażone moduły biurowe The Shire - Beyond Coworking.
Budynek biurowy u zbiegu ul. Pańskiej i Miedzianej na warszawskiej Woli jest już gotowy. Obiekt oferuje ponad 30,9 tys. mkw. powierzchni.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas