19 zł za pierwszy miesiąc czytania RP.PL
„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Aktualizacja: 15.01.2025 14:00 Publikacja: 20.06.2022 09:01
Foto: Mat.prasowe
Magazyny będą przeznaczone przede wszystkim dla dużych podmiotów. Budowa rozpocznie się na początku przyszłego roku. Oddanie hal do użytku, stołeczny deweloper i inwestor – firma Ideal Idea Formad (IIF) zapowiada na koniec trzeciego kwartału 2023 roku. Wstępne założenia są takie: ok. 15 tys. mkw. zajmą powierzchnie magazynowe, a ok. 2 tys. mkw. – biura klasy A. Zaplanowano także 200 miejsc parkingowych.
Park logistyczny powstanie sześć kilometrów od centrum Poznania, u zbiegu ul. Samotnej, 28 Czerwca 1956 r. i Dolna Wilda w dzielnicy Dębiec.
Do grona najemców kompleksu magazynowo-biurowego spółki Okam na Żeraniu dołączyła firma Nesting Polska.
Certyfikat BREEAM In Use na poziomie Excellent dostał obiekt w DL Invest Park Psary o powierzchni niemal 40 tys. mkw.
Obiekt przy ul. Przejazdowej w Pruszkowie spółka WAN sprzedaje firmie EQT Exeter.
Na kujawsko-pomorski rynek deweloper dostarczy kolejne 70 tys. mkw. magazynów.
Panele fotowoltaiczne, stacje ładowania aut elektrycznych, systemy magazynowania wody deszczowej, czujniki zmierzchu. Polskie magazyny są coraz bardziej eko.
To będzie największa inwestycja w historii Wrocławia - wybrano dwa warianty przebiegu linii tramwajowej na Psie Pole. Duże inwestycje tramwajowe także w innych miastach: Warszawie, Krakowie czy Gdańsku.
Osoby podróżujące pociągami przeżywają dziś koszmar. W nocy z 14 na 15 stycznia niekorzystne warunki atmosferyczne sparaliżowały polską kolej, sieci trakcyjne są oblodzone, a pociągi opóźnione już nawet dziesięć godzin.
Rynku nie rozruszało nawet anemiczne jesienne ożywienie w transporcie. Przewoźnicy nie inwestują w tabor, na czym ciepią producenci naczep i przyczep, tnąc produkcję.
W Niemczech najwięcej upadłości w transporcie, ale trzeci kwartał przyniósł ożywienie w napływie zamówień na nowy tabor.
Polskie firmy z apetytem na międzynarodowy rozwój na rynku zarządzania czasem pracy maszynistów i działalnością kolejowych przewoźników.
Ryanair podał informacje na temat konkretnych kosztów i opłat, które poniósł w wyniku chuligańskiego zachowania pasażera na pokładzie lotu z Dublina na Lanzarote z 9 kwietnia 2024 roku. Irlandzki przewoźnik wyliczył je na ponad 15 tys. euro.
Dopłaty nie zelektryfikują transportu ciężkiego, zrujnują za to ceny na rynku wtórnym i pozostaną kosztownym eksperymentem, co widać po rynku aut osobowych.
Czechy są naturalnym partnerem dla polskich firm do współpracy w zakresie transportu towarowego, zarówno w obrocie surowcami, jak i produktami gotowymi.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas