Galerie muszą popracować nad polepszeniem oferty

Hala z fast foodami, kino i klub fitness to zbyt uboga oferta. Oczekiwania odwiedzających galerie są znacznie większe – powiedziała w programie #RZECZoNIERUCHOMOSCIACH Anna Malcharek, wiceprezes Polskiej Rady Centrów Handlowych (PRCH).

Publikacja: 19.05.2022 20:42

Galerie muszą popracować nad polepszeniem oferty

Foto: mat. pras.

„Przyszłość Centrów Handlowych” to tytuł raportu przygotowanego przez PRCH wraz z firmą badawczą GfK. Czy, po co i komu potrzebne będą duże galerie?

Przygotowaliśmy ten raport, ponieważ chcieliśmy przeanalizować, co dzieje się na rynku, kiedy wokół słychać o zagrażajacym nam handlu w internecie, jakie są oczekiwania klientów, przed jakimi wyzwaniami centra stoją, w jakim kierunku powinny się rozwijać.

Pozostało 90% artykułu

BLACK WEEKS -75%

Czytaj dalej RP.PL. Nie przegap oferty roku!
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Nieruchomości
Galerie muszą wciąż ewoluować
Nieruchomości
O przyszłość handlu stacjonarnego i galerii kierunkowo jestem spokojny
Nieruchomości
Rynek małych formatów handlowych wraca do stanu sprzed padnemii
Nieruchomości
Oszczędności schowane w sklepie
Materiał Promocyjny
Klimat a portfele: Czy koszty transformacji zniechęcą Europejczyków?
Nieruchomości
Metamorfoza Supersamu w Katowicach