Galerie muszą wciąż ewoluować

Konsumenci generalnie doceniają największe nieruchomości handlowe, ale mają wciąż wiele oczekiwań – wynika z badania na zlecenie Polskiej Rady Centrów Handlowych.

Publikacja: 12.05.2022 21:11

Galerie muszą wciąż ewoluować

Foto: Mat. prasowe

Dane o wartości transakcji na polskim rynku nieruchomości komercyjnych w I kwartale br. okazały się na pierwszy rzut oka zaskakujące. Najwięcej bowiem – 728 mln euro – zainwestowano w obiekty handlowe, głównie wielkoformatowe, choć to na tym segmencie najmocniej odbiła się pandemia – z powodu lockdownów.

Nic dziwnego, że do tej pory nieruchomości handlowe ciągnęły się w ogonie statystyk. Co jednak sprawiło, że w I kwartale ten segment przyciągnął 43 proc. zainwestowanego w sumie nad Wisłą kapitału?

Pozostało 84% artykułu

Czytaj dalej RP.PL

Tylko 9 zł aż za 3 miesiące!
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Nieruchomości komercyjne
Parki są elastyczne i demokratyczne
Handel
Ogromne spadki odwiedzalności centrów handlowych w Polsce to już przeszłość
Nieruchomości
Parki handlowe szturmują miasteczka
Nieruchomości
Metamorfoza Supersamu w Katowicach
Materiał Promocyjny
Fotowoltaika naturalnym partnerem auta elektrycznego
Nieruchomości
Stoimy mocno na dwóch nogach
Materiał Promocyjny
Seat to historia i doświadczenie, Cupra to nowoczesność i emocje