Nawyki zakupowe wpływają na rynek magazynów

Szybki rozwój e-commerce nie omija zakupów spożywczych. 13 proc. Polaków przyznaje, że częściej niż przed pandemią kupuje jedzenie online – wynika z analiz CBRE.

Publikacja: 30.09.2021 16:59

Nawyki zakupowe wpływają na rynek magazynów

Foto: Materiały prasowe

aig

Produkty spożywcze przez internet w czasie pandemii zaczęło zaś zamawiać 5 proc. Polaków. - Zmiana nawyków zakupowych wpływa na sektor magazynowy. W 2020 roku odnotowano wzrost udziału branży spożywczej w całkowitym popycie na magazyny do 9 proc., podczas gdy w poprzednich latach było to 4-5 proc. Większym zainteresowaniem cieszą się magazyny z chłodniami – wskazują analitycy CBRE.

Objęte umowami

Pozostało jeszcze 87% artykułu

Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.

Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Subskrybuj
gazeta
Nieruchomości
Remonty 2025. Na jakie prace decydują się Polacy
Nieruchomości
Biura premium są jak magnes. Centrum kontra inne dzielnice
Nieruchomości
Rynek wtórny. Tak sprzedający wyceniali mieszkania w kwietniu
Nieruchomości
Boom na działki. Ziemia jest coraz cenniejsza
Nieruchomości
Biurowce czekają na powrót „statecznego” kapitału
Materiał Promocyjny
Między elastycznością a bezpieczeństwem