Spotify’23: Polacy są muzycznymi patriotami

W tym roku streamujemy o 18 proc. więcej muzyki lokalnych twórców niż w 2022 roku. To pokazuje, jak bardzo wzrósł trend słuchania lokalnej muzyki - mówi Mateusz Smółka, Music Team Lead w Spotify.

Publikacja: 29.11.2023 14:00

Mateusz Smółka, Music Team Lead w Spotify.

Mateusz Smółka, Music Team Lead w Spotify.

Foto: Spotify

Jak Spotify podsumowuje ostatni muzyczny rok w Polsce?

Cieszymy się, że polscy artyści ponownie dominują na lokalnych listach przebojów, a tylko w tym roku słuchaliśmy o 18 proc. więcej lokalnej muzyki niż w 2022 roku.

Pozostało jeszcze 98% artykułu

Tylko 79 zł za pół roku czytania.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję? - możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Muzyka popularna
Pink Floyd: David Gilmour nagrywa nową płytę, Roger Waters odgrzewa „Dark Side”
Materiał Partnera
Konieczność transformacji energetycznej i rola samorządów
Muzyka popularna
Męskie Granie'25: Powrót zespołu Sistars
Muzyka popularna
Kazik Staszewski gościem Katarzyny Nosowskiej i Piotra Roguckiego podczas trasy „Światło i MRock”
Muzyka popularna
Zaręczona Lady Gaga rządzi światem pop. 3,7 mld streamów „Die With a Smile”
Materiał Partnera
Warunki rozwoju OZE w samorządach i korzyści z tego płynące
Muzyka popularna
Zbigniew Preisner krytykuje politykę Donalda Trumpa wobec Ukrainy i odwołuje koncert w Ameryce
Materiał Promocyjny
Suzuki Moto Road Show już trwa. Znajdź termin w swoim mieście