Nowa oferta podcastowa „Rzeczpospolitej”. Jeszcze więcej jeszcze ciekawszych rozmów

Od października „Rzeczpospolita” rusza z nową ofertą podcastów. Wracają lubiane przez słuchaczy formaty, naszym czytelnikom zaproponujemy też nowe.

Publikacja: 25.09.2024 15:20

Nowa oferta podcastowa „Rzeczpospolitej”. Jeszcze więcej jeszcze ciekawszych rozmów

Foto: Rzeczpospolita

O 7.30, od poniedziałku do piątku, dzień będziemy zaczynać podcastem „Twój Biznes”, czyli przeglądem najważniejszych i najciekawszych wiadomości ekonomicznych z serwisów rp.pl i parkiet.com. Na podcast zaprosi Bartłomiej Kawałek.

O 17.00, od poniedziałku do czwartku premierę będzie mieć znany już dobrze naszym czytelnikom format „Rzecz w Tym”. Tak jak dotąd będzie to codzienny komentarz dziennikarzy i publicystów „Rzeczpospolitej” lub zaproszonych ekspertów do bieżących wydarzeń. W gronie prowadzących znajdą się Marzena Tabor-Olszewska, Bogusław Chrabota, Michał Szułdrzyński i Michał Płociński.

W piątki o 17.00 będziemy prezentować znane, lubiane i wyczekiwane przez wierną grupę odbiorców „Polityczne Michałki”, czyli polityczne podsumowanie tygodnia, na które zaproszą Michał Szułdrzyński i Michał Kolanko.

Również w piątki, ale o 18.00 zaprosimy na „Posłuchaj Plus Minus”, czyli rozmowę na jeden z wiodących tematów najbliższego numeru „Plusa Minusa”. Dyskusję o filozofii, społeczeństwie, technologiach czy geopolityce poprowadzi Daria Chibner.

Nim ruszy kampania prezydencka w 2025 roku zaprosimy do podcastu „Pałac Prezydencki”. Będzie to cykl rozmów z bohaterami kampanii prezydenckich z przeszłości, byłymi prezydentami, szefami kampanii wyborczych. Gdy kampania już ruszy, Michał Kolanko będzie rozmawiał też z kandydatami na tę funkcję oraz komentatorami. Premiery nowych odcinków - w poniedziałki o 8.00.

Nowym formatem będzie też „Szkoła Na Nowo”, czyli rozmowy Joanny Ćwiek-Śwideckiej z ludźmi edukacji (praktykami, ekspertami, wizjonerami), którzy mają pomysł na to, jak można zmienić szkołę.

Czytaj więcej

Rusza nowy podcast "Rz" poświęcony edukacji

- Podcasty dają zupełnie nowe możliwości kontaktu z nowymi odbiorcami – tłumaczy Michał Szułdrzyński, zastępca redaktora naczelnego „Rzeczpospolitej”. – To wyjątkowa forma storytellingu, który stanowi nieodłączną część dziennikarstwa. Podcastami chcemy opowiedzieć naszym użytkownikom o najważniejszych wydarzeniach, które mają wpływ na świat, w jakim żyją, uczą się i pracują – dodaje.

Wszystkie podcasty „Rzeczpospolitej” będzie można znaleźć na stronach rp.pl, w dedykowanej im sekcji podcasty.rp.pl oraz w serwisach Spotify, Apple Podcasts oraz YouTube.

„Rzeczpospolita” jest liderem opiniotwórczości w Polsce, od lat plasując się w czołówce najczęściej cytowanych mediów w kraju. Według raportu Instytutu Monitorowania Mediów, z wynikiem 33 688 cytowań, „Rzeczpospolita” zajęła pierwsze miejsce w rankingu najbardziej opiniotwórczych mediów w Polsce w 2023 roku. Została także uznana za najbardziej opiniotwórczy tytuł prasowy dekady.

Gremi Media SA wydaje dzienniki „Rzeczpospolita”, „Parkiet”, a także prowadzi serwisy internetowe, z których średnio miesięcznie korzysta ponad 6 mln realnych użytkowników (dane za pierwsze półrocze 2024 r. wg. Badania Mediapanel/Gemius PBI). W skład portfolio serwisów wchodzą między innymi: rp.pl, parkiet.com, historia.uwazamrze.pl, oraz liczne serwisy branżowe, takie jak regiony.rp.pl, zdrowie.rp.pl, edukacja.rp.pl, sukces.rp.pl, moto.rp.pl, cyfrowa.rp.pl, kobieta.rp.pl czy klimat.rp.pl. Gremi Media posiada także pakiety kontrolne w spółkach e-Kiosk SA oraz Kancelarie RP sp. z o.o.

O 7.30, od poniedziałku do piątku, dzień będziemy zaczynać podcastem „Twój Biznes”, czyli przeglądem najważniejszych i najciekawszych wiadomości ekonomicznych z serwisów rp.pl i parkiet.com. Na podcast zaprosi Bartłomiej Kawałek.

O 17.00, od poniedziałku do czwartku premierę będzie mieć znany już dobrze naszym czytelnikom format „Rzecz w Tym”. Tak jak dotąd będzie to codzienny komentarz dziennikarzy i publicystów „Rzeczpospolitej” lub zaproszonych ekspertów do bieżących wydarzeń. W gronie prowadzących znajdą się Marzena Tabor-Olszewska, Bogusław Chrabota, Michał Szułdrzyński i Michał Płociński.

Pozostało jeszcze 82% artykułu
Media
Nieoficjalnie: Warner Bros Discover rozpoczął proces sprzedaży TVN
Media
Kto przejmie majątek Solorza? Ekspert wyjaśnia, co się może stać
Media
Dzieci Zygmunta Solorza wytoczą nowe działa. Już nie ukrywają, z kim walczą
Media
Zygmunt Solorz przerywa milczenie. Zdradza komu zostawi swój majątek
Media
Zmiana w niemieckiej grupie medialnej. Hubert Burda idzie na emeryturę
Materiał Promocyjny
Nest Lease wkracza na rynek leasingowy i celuje w TOP10