Nowa aplikacja „Rzeczpospolitej”: cyfrowe i drukowane treści w jednym miejscu

„Rzeczpospolita” uruchomiła nową aplikację mobilną, oferując czytelnikom wygodę i elastyczność w dostępie do treści.

Publikacja: 03.07.2024 07:17

"Rzeczpospolita" prezentuje nową aplikację

"Rzeczpospolita" prezentuje nową aplikację

Foto: materiały prasowe

Jest to pierwsza aplikacja mobilna pozwalająca na pełny dostęp do serwisu i cyfrowego wydania gazety. Od teraz użytkownicy mogą płynnie przełączać się między modułami prezentującymi treści dostępne na stronie rp.pl a materiałami z wersji papierowej. Dodatkowo istnieje możliwość zapisywania artykułów na liście ulubionych i dzielenia się nimi z innymi.

Aplikacja „Rzeczpospolitej”, dostępna na urządzenia z systemami iOS i Android, została zoptymalizowana także dla tabletów. Umożliwia ona użytkownikom płynne korzystanie z pełnego wydania gazety w formacie PDF oraz łatwe przełączanie się między nim a treściami serwisu rp.pl. Dzięki temu czytelnicy mogą się cieszyć wygodą dostępu do informacji w preferowany przez siebie sposób. Po pierwszym uruchomieniu aplikacji użytkownik otrzyma dostęp do dziesięciu artykułów selekcjonowanych specjalnie dla niego przez algorytmy wykorzystujące sztuczną inteligencję.

Czytaj więcej

Polskie patenty są na fali. Młodzi wynalazcy w konkursie "Rzeczpospolitej"

Nowa aplikacja „Rzeczpospolitej”, w porównaniu do innych serwisów informacyjnych, charakteryzuje się przejrzystością, czytelnością i prostotą.

Jedną z kluczowych funkcji aplikacji jest możliwość zapisywania artykułów na liście ulubionych do późniejszego czytania oraz dzielenia się nimi ze znajomymi, m.in. w mediach społecznościowych. Użytkownicy mogą także wymieniać opinie na temat prezentowanych treści. Aplikacja wykorzystuje zaawansowane narzędzia automatyzacji marketingu oraz powiadomienia push, co pozwala na natychmiastowe informowanie użytkowników o najnowszych artykułach i wydarzeniach. Nowa aplikacja umożliwia również bezpośredni zakup subskrypcji. Po zalogowaniu się na konto z aktywnym pakietem, użytkownik zyskuje dostęp do wszystkich zasobów w jednym miejscu.

Aktualną wersję aplikacji można pobrać na stronie app.rp.pl.

„Rzeczpospolita” jest liderem opiniotwórczości w Polsce, od wielu lat znajdując się w czołówce najczęściej cytowanych mediów w kraju. Według raportu Instytutu Monitorowania Mediów z wynikiem 33 688 cytowań „Rzeczpospolita” zajęła pierwsze miejsce w rankingu ogólnym najbardziej opiniotwórczych mediów w Polsce w 2023 r.

Gremi Media SA wydaje dzienniki „Rzeczpospolita”, „Parkiet”, a także serwisy internetowe (z których korzysta blisko 6,5 mln realnych użytkowników, Gemius Mediapanel, kwiecień 2024), takie jak rp.pl, parkiet.com, historia.uwazamrze.pl, oraz serwisy branżowe, m.in. regiony.rp.pl, zdrowie.rp.pl, edukacja.rp.pl, pieniadze.rp.pl, logistyka.rp.pl, kobieta.rp.pl czy klimat.rp.pl. Ponadto Gremi Media posiada pakiety kontrolne w spółkach e-Kiosk SA oraz Kancelarie RP sp. z o.o.

Jest to pierwsza aplikacja mobilna pozwalająca na pełny dostęp do serwisu i cyfrowego wydania gazety. Od teraz użytkownicy mogą płynnie przełączać się między modułami prezentującymi treści dostępne na stronie rp.pl a materiałami z wersji papierowej. Dodatkowo istnieje możliwość zapisywania artykułów na liście ulubionych i dzielenia się nimi z innymi.

Aplikacja „Rzeczpospolitej”, dostępna na urządzenia z systemami iOS i Android, została zoptymalizowana także dla tabletów. Umożliwia ona użytkownikom płynne korzystanie z pełnego wydania gazety w formacie PDF oraz łatwe przełączanie się między nim a treściami serwisu rp.pl. Dzięki temu czytelnicy mogą się cieszyć wygodą dostępu do informacji w preferowany przez siebie sposób. Po pierwszym uruchomieniu aplikacji użytkownik otrzyma dostęp do dziesięciu artykułów selekcjonowanych specjalnie dla niego przez algorytmy wykorzystujące sztuczną inteligencję.

Media
Prezes InPostu Rafał Brzoska na wojnie z Markiem Zuckerbergiem
Materiał Promocyjny
Dodatkowe korzyści dla nowych klientów banku poza ofertą promocyjną?
Media
Facebook blokuje za informowanie o proteście polskich mediów
Media
Politycy! Nie zabijajcie polskich mediów!
Media
„Darmowy Netflix” wchodzi do Europy. Druga próba ekspansji
Materiał Promocyjny
Lidl Polska: dbamy o to, aby traktować wszystkich klientów równo
Media
Adresy IP - czy można nimi policzyć internautów? Telekomy wyjaśniają