Wymiana ciosów wokół TV Republika. Stacja traci kolejnych reklamodawców

Lista firm ogłaszających wycofywanie reklam z Telewizji Republika rośnie z dnia na dzień. Politycy prawicy i pracownicy stacji próbują kontratakować, ogłaszając bojkot np. IKEA, Pyszne.pl czy mBanku.

Publikacja: 05.01.2024 10:05

Redaktor naczelny Gazety Polskiej, wiceprezes TV Republika Tomasz Sakiewicz

Redaktor naczelny Gazety Polskiej, wiceprezes TV Republika Tomasz Sakiewicz

Foto: PAP/Mateusz Marek

Skandaliczne słowa gości kanału informacyjnego TV Republika powodują rozszerzania bojkotu stacji przez reklamodawców. Do tej pory o zakończeniu współpracy reklamowej z TV Republika poinformowały już: IKEA, mBank, Carrefour Polska, Media Expert, Adamed Pharma, Pyszne.pl, Skoda, OtoDom, Bank Millennium, Alior Bank, Santander, Master Card.

Politycy i pracownicy stacji, zwłaszcza ci, którzy w ostatnich dniach przeszli z TVP, próbują kontratakować. Tomasz Sakiewicz, prezes TV Republika, i Michał Rachoń, dyrektor programowy, do niedawna w TVP, zaczęli nawoływać do bojkotu sieci IKEA. Teraz podobną akcję ogłoszono w stosunku do Pyszne.pl, ponieważ firma także przyłączyła się do akcji wycofywania reklam z TV Republika.

Pozostało 83% artykułu
Miesięczny limit darmowych artykułów został wyczerpany

Teraz 4 zł za tydzień dostępu!

Czytaj 46% taniej przez 4 miesiące

Na bieżąco o tym, co ważne w kraju i na świecie. Czytaj bez ograniczeń artykuły z Rzeczpospolitej i wydania magazynowego Plus Minus.

Media
TVP: Musimy negocjować z poszkodowanymi za rządów PiS
Media
Rosyjskie media zakazane w Unii. Sankcje na największe agencje i gazety
Media
„Eras Tour” Taylor Swift może dać brytyjskiej gospodarce prawie mld funtów
Media
Raport z festiwalu w Cannes. Kina straciły miliardy widzów
Media
"Rzeczpospolita" najbardziej opiniotwórczym tytułem prasowym dekady