Firma BuzzFeed, zajmująca się mediami społecznościowymi, wiadomościami i rozrywką, boryka się ze sporymi problemami finansowymi. Aby przetrwać, podjęła właśnie decyzję o zwolnieniu około 15 proc. swojej załogi. Jak podał prezes Jonah Peretti w e-mailu wysłanym do pracowników, zwolnienia obejmą „wszystkie zespoły biznesowe, związane z treścią, techniczne i administracyjne”.
Firma ma także rozpocząć proces zamykania serwisu BuzzFeed News, ponieważ – jak przyznał Peretti – firmy nie stać na to, by dłużej go finansować. „Stanęliśmy w obliczu większej liczby wyzwań, niż mogę zliczyć w ciągu ostatnich kilku lat, w tym pandemii, zanikającego rynku SPAC, który przyniósł mniej kapitału, recesji technicznej, spowolnienia gospodarczego, spadków giełdowych, zwalniającego rynku reklamy cyfrowej oraz ciągłych zmian odbiorców i platform” – wymienił prezes BuzzFeed.
Czytaj więcej
Oferta przemyskiej piekarni wywołała spore poruszenie. Jedni klienci porównują to do „ciężkich czasów, jak sprzed wojny”, inni chwalą za możliwość dopasowania ilości chleba do swoich potrzeb.
Zmiany uderzyły również w członków zarządu grupy. Pracę stracili dyrektor ds. zarządzania ryzykiem Edgar Hernandez i dyrektor ds. operacyjnych Christian Baesler. Jak zaznaczył prezes w liście, jest „wdzięczny obu dyrektorom za ich pasję i zaangażowanie w pracę na rzecz Complex i BuzzFeed”.