Aktualizacja: 22.11.2024 02:03 Publikacja: 03.03.2023 12:29
Foto: Adobe Stock
- Po tym, jak 2021 rok upłynął pod znakiem odbudowywania post pandemicznych strat, 2022 rok był okresem spowolnienia wzrostu. Jednak te dwanaście miesięcy zamknęliśmy dobrą, stabilną dynamiką na poziomie 4,4 proc. – mówi Iwona Jaśkiewicz-Kundera, odpowiedzialna za inwestycje w Publicis Groupe, jednego z największych podmiotów reklamowych działających w Polsce.
W ten sposób komentuje dane z najnowszej publikacji Publicis Groupe: „Raport o Rynku Reklamy i Mediów”, podsumowującym miniony rok. Firma przedstawiła również nowe założenia na 2023 r. Według opublikowanych właśnie szacunków w tym roku wydatki na reklamę w Polsce powiększą się zaś o 2,4 proc.
Trwa spór o władzę nad imperium Zygmunta Solorza. Mimo tego Cyfrowy Polsat, główna część imperium miliardera, pobił oczekiwania rynku kapitałowego co do zysków i podtrzymuje strategiczne plany. Jak to zrobił i na co będzie wydawać pieniądze?
Aby w tym roku frekwencja w kinach nie spadła, IV kwartał musi wypaść dużo lepiej niż rok temu. Na rezultatach może zaważyć kilka głośnych filmów.
Gazeta Giełdy i Inwestorów „Parkiet”, jeden z wiodących dzienników giełdowych i inwestycyjnych w Polsce, ogłasza nową ofertę prenumeraty, która daje czytelnikom wyjątkową okazję do czerpania zysków z najnowszych analiz, prognoz rynkowych oraz ekskluzywnych materiałów przygotowanych przez zespół ekspertów.
Ekspercka wiedza z zakresu biznesu, ekonomii i prawa, książki i poradniki, nieograniczony dostęp do rp.pl i pro.rp.pl, newslettery oraz pięć nowych tygodników tematycznych – to wszystko obejmuje odnowiona i ubogacona oferta prenumeraty „Rzeczpospolitej” na przyszły rok.
Europejczycy są coraz bardziej przekonani, że mogą wpłynąć na ochronę klimatu poprzez zmianę codziennych nawyków
To był prawdziwy rollercoaster. W ostatnich dniach kurs akcji Trump Media podlegał silnym wahaniom.
Po przyjęciu przez rząd nowelizacji mrożącej ceny energii adwokat Artur Pięta z Kancelarii Adwokackiej Sieńko Pięta i Partnerzy s.c. tłumaczy, jakie dokumenty złożyć i gdzie, aby zapłacić mniej za prąd.
Przedstawiamy najciekawsze orzeczenia z zakresu prawa gospodarczego, administracyjnego, prawa pracy i ubezpieczeń, a także cywilnego oraz karnego wybrane z października 2024 r.
Zbliżający się Black Friday będzie poważnym testem nastawienia konsumentów do wydawania w sezonie świątecznym. Jak dotąd konsumenci deklarują wyższe wydatki niż ubiegłoroczne, a firmy logistyczne spodziewają się ok. 10-proc. wzrostu liczby paczek.
Black Friday to święto dla wszystkich miłośników promocji. Wielu sprzedawców ogłasza największe rabaty w ciągu roku, kusząc klientów niskimi cenami. Niestety często po sprawdzeniu szczegółów oferty okazuje się, że wcale nie jest ona tak atrakcyjna.
Spółka Jeronimo Martins Polska obiecywała zwrot wartości produktów promocyjnych na voucher, ale nie informowała o istotnych zasadach i ograniczeniach promocji. Prezes UOKiK postawił właścicielowi sieci Biedronka zarzut naruszenia zbiorowych interesów konsumentów. Urząd przygląda się też akcjom innych sieci, m.in. Lidla oraz Eurocash.
W październiku liczba upadłości konsumenckich była jedną z najwyższych w ciągu ostatnich 15 lat - wynika z danych Centralnego Ośrodka Informacji Gospodarczej. Od początku tego roku ogłosiło ją prawie 18 tys. osób. Jeśli tendencja się utrzyma, 2024 rok może być pod tym względem rekordowy.
Black Friday, to święto kupujących i handlowców. Nie zwalnia ono sprzedających ze stosowania prawa.
Zbliża się Black Friday, czyli święto wyprzedaży. Jak oznaczyć promocje, by nie naruszyć zasad wprowadzonych dyrektywą Omnibus i nie narazić się na wysokie kary?
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas