Reklama
Rozwiń

Publicis Groupe: rynek reklamy w Polsce urośnie w 2023 r. o 2,4 proc.

Wolniejszy o połowę niż w 2022 roku, ale wzrost wydatków na reklamę w Polsce w bieżącym roku przewiduje Publicis Groupe w najnowszym raporcie.

Publikacja: 03.03.2023 12:29

Publicis Groupe: rynek reklamy w Polsce urośnie w 2023 r. o 2,4 proc.

Foto: Adobe Stock

- Po tym, jak 2021 rok upłynął pod znakiem odbudowywania post pandemicznych strat, 2022 rok był okresem spowolnienia wzrostu. Jednak te dwanaście miesięcy zamknęliśmy dobrą, stabilną dynamiką na poziomie 4,4 proc. – mówi Iwona Jaśkiewicz-Kundera, odpowiedzialna za inwestycje w Publicis Groupe, jednego z największych podmiotów reklamowych działających w Polsce.

W ten sposób komentuje dane z najnowszej publikacji Publicis Groupe: „Raport o Rynku Reklamy i Mediów”, podsumowującym miniony rok. Firma przedstawiła również nowe założenia na 2023 r. Według opublikowanych właśnie szacunków w tym roku wydatki na reklamę w Polsce powiększą się zaś o 2,4 proc.

Pozostało jeszcze 83% artykułu

RP.PL tylko 19 zł za 3 miesiące!

Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Media
Świąteczny worek z transakcjami
Media
To był bardzo burzliwy rok dla gier. Jaki będzie ten nadchodzący?
Media
„Globalny Chrząszcz”, nowość w ofercie podcastowej „Rzeczpospolitej”
Media
Nieoficjalnie: Warner Bros Discover rozpoczął proces sprzedaży TVN
Materiał Promocyjny
Najlepszy program księgowy dla biura rachunkowego
Media
Kto przejmie majątek Solorza? Ekspert wyjaśnia, co się może stać
Materiał Promocyjny
„Nowy finansowy ja” w nowym roku