Publicis Groupe: rynek reklamy w Polsce urośnie w 2023 r. o 2,4 proc.

Wolniejszy o połowę niż w 2022 roku, ale wzrost wydatków na reklamę w Polsce w bieżącym roku przewiduje Publicis Groupe w najnowszym raporcie.

Publikacja: 03.03.2023 12:29

Publicis Groupe: rynek reklamy w Polsce urośnie w 2023 r. o 2,4 proc.

Foto: Adobe Stock

- Po tym, jak 2021 rok upłynął pod znakiem odbudowywania post pandemicznych strat, 2022 rok był okresem spowolnienia wzrostu. Jednak te dwanaście miesięcy zamknęliśmy dobrą, stabilną dynamiką na poziomie 4,4 proc. – mówi Iwona Jaśkiewicz-Kundera, odpowiedzialna za inwestycje w Publicis Groupe, jednego z największych podmiotów reklamowych działających w Polsce.

W ten sposób komentuje dane z najnowszej publikacji Publicis Groupe: „Raport o Rynku Reklamy i Mediów”, podsumowującym miniony rok. Firma przedstawiła również nowe założenia na 2023 r. Według opublikowanych właśnie szacunków w tym roku wydatki na reklamę w Polsce powiększą się zaś o 2,4 proc.

Pozostało jeszcze 83% artykułu

99 zł za rok czytania RP.PL

O tym jak szybko zmienia się świat. Ameryka z nowym prezydentem. Chiny z własnymi rozwiązaniami AI. Co się dzieje w kraju przed wyborami. Teraz szczególnie warto wiedzieć więcej. Wyjaśniamy, inspirujemy, analizujemy

Media
Donald Trump walczy z "The Wall Street Journal". Poszło o cła i motoryzację
Media
Szał na kursie Legimi. WP chce skupić akcje
Media
„Wieści Rolnicze” mają dyrektor zarządzającą. „To kluczowy krok w naszym rozwoju”
Media
Rosja wyrzuca moskiewskiego korespondenta „Le Monde”
Media
„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym tytułem prasowym w 2024 r.
Materiał Promocyjny
Zrozumieć elektromobilność, czyli nie „czy” tylko „jak”