Na Pl.yahoo.com znajdują się też odsyłacze do stron Yahoo – np. poczty (po polsku) czy komunikatora Messenger (po angielsku). Sprzedażą reklam w Pl.yahoo.com ma zajmować się ARBOinteractive. Portal Yahoo.com ma w Polsce 1,6 mln użytkowników.
Jak informują Wirtualne Media strona uruchomiona pod adresem yahoo.pl składa się z trzech głównych kolumn. W lewej znajdują się odnośniki do usług oferowanych przez portal oraz wybranych serwisów zewnętrznych, które można też rozwijać w modułu bez opuszczania portalu. Użytkownicy mający konto na Yahoo mogą wybierać linki do dowolnych stron i ustalać ich kolejność.
Środkowa część polskiej wersji Yahoo zawiera informacje od głównych partnerów portalu: serwisu Radia ZET, Newsweek.pl, Forbes.pl i Bankier.pl. Kliknięcie na tytuł konkretnego newsa przekierowuje na zewnętrzną witrynę, w której znajduje się cały tekst. Natomiast prawa kolumna portalu to banner odsyłający do poczty mailowej Yahoo oraz wiadomości z serwisu Gala.pl.
- Polskie Yahoo jest podobne do wersji, które udostępniliśmy w ostatnim czasie w Norwegii i Grecji. To bardzo podstawowa oferta: strona główna z treściami pozyskanymi od naszych partnerów. Działy tematyczne i inne sekcje będziemy stopniowo dodawać w portalu. Strona główna to taki element integrujący wersje Yahoo w poszczególnych krajach, baza, na której rozbudowujemy dalszy kontent - mówi Bartłomiej Swojak, country content manager Yahoo Polska w wywiadzie dla Wirtualnych Mediów
Swojak informuje, że portal nie planuje uruchomienia polskiej redakcji, a treści będą jedynie pozyskiwane od partnerów.