Agora: rynek reklamy w Polsce w 2019 roku nadal ma szansę na wzrost

O 0,5 proc. do 2,1 mld zł spadły wydatki reklamowe w Polsce w I kwartale 2019 roku – szacuje zarządy Agory. Podtrzymuje, że w całym roku rynek reklamy może urosnąć w porównaniu z 2018 roku, choć niewiele. Podtrzymuje chęć przejęć i wierzy w kina.

Aktualizacja: 15.05.2019 14:44 Publikacja: 15.05.2019 14:42

Agora: rynek reklamy w Polsce w 2019 roku nadal ma szansę na wzrost

Foto: Fotorzepa, Krzysztof Skłodowski

Zarząd Agory spodziewa się, że wartość rynku reklamy w Polsce w 2019 roku wzrośnie, choć wzrost ten może być bliższy dolnej granicy widełek przedstawionych przy okazji publikacji wyników za 2018 rok.

- Ogółem dynamika rynku ciągle ma szansę być pozytywna – powiedział podczas spotkania z dziennikarzami i analitykami Bartosz Hojka, prezes Agory. Z jego słów wynikało, że spodziewa się wzrostu bliższego dolnej granicy przedziału wskazanego wcześniej przez spółkę.

Pozostało jeszcze 93% artykułu

119 zł za rok czytania RP.PL

Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Media
Przemysław Tychmanowicz zastępcą redaktora naczelnego „Parkietu”
Materiał Promocyjny
Suzuki e VITARA jest w pełni elektryczna
Media
Oficer bezpieki stworzy cyfrową gospodarkę Rosji. Będzie więcej cenzury i kontroli w sieci
Media
TikTok przegrał w amerykańskim sądzie. Już w niedzielę może zostać zakazany
Media
SEC pozywa Elona Muska w sprawie Twittera. Miał złamać prawo, by zaoszczędzić
Materiał Promocyjny
Warta oferuje spersonalizowaną terapię onkologiczną
Media
Polskie kina nie zrobią kokosów na „Putinie”. Nadzieja Vegi w zagranicy
Materiał Promocyjny
Najlepszy program księgowy dla biura rachunkowego