Tablety, smartfony i laptopy przegrywają z nowymi gadżetami

Coraz mniej osób chce wydawać pieniądze na tradycyjne urządzenia łączące się z siecią. Rośnie za to zainteresowanie nowymi gadżetami.

Aktualizacja: 14.04.2016 22:09 Publikacja: 14.04.2016 21:00

67 proc. osób chce w tym roku wydać na nowy smartfon, laptop czy tablet tyle samo co w ubiegłym. Firma Accenture przebadała pod kątem takich zakupów 28 tys. klientów w 28 krajach świata, w tym w Polsce. Jedna piąta badanych deklaruje, że wręcz te wydatki obniży, a tylko 13 proc. planuje ich wzrost. Jeszcze dwa lata temu aż jedna trzecia konsumentów planowała zwiększać wydatki na elektroniczne gadżety tego typu.

Pozostało jeszcze 83% artykułu

RP.PL tylko 19 zł za 3 miesiące!

Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Media
Szef Grupy RMF: Nie robimy już tylko radia dla ludzi
Materiał Promocyjny
Jak przez ćwierć wieku zmieniał się rynek leasingu
Media
„Rzeczpospolita” ponownie najbardziej opiniotwórczym medium
Media
Kanał Warner Bros znika z ósmego multipleksu. TVN: Decyzja czysto biznesowa
Media
Starlink dostarczy internet na Ukrainie. Firma Elona Muska podpisała umowę z Kyivstar
Materiał Promocyjny
5G – przepis na rozwój twojej firmy i miejscowości
Media
Platformy streamingowe zmieniają kinowego widza. Czas serializacji
Materiał Promocyjny
Nowości dla przedsiębiorców w aplikacji PeoPay