Dominika Kulczyk: Duży biznes inwestuje w kulturę i podkreśla rolę kobiety

Dominika Kulczyk nabyła prawa do marki poznańskiego Festiwalu Malta, który od nowej edycji ma być unikatowy na skalę globalną. Nową dyrektorką jest Karolina Rozwód, do tej pory szefowa Teatru Starego w Lublinie.

Publikacja: 04.12.2023 12:51

Dominika Kulczyk: Duży biznes inwestuje w kulturę i podkreśla rolę kobiety

Foto: Agnieszka Chudzińska

– Jestem dumna i szczęśliwa, że to niezwykłe przedsięwzięcie będzie nadal chlubą mojego rodzinnego miasta. Jednocześnie dzięki niemu będziemy mogli szeroko zaprezentować imponujące dokonania wielu wspaniałych artystek i podkreślić wkład kobiet w dorobek współczesnej kultury – podkreśla Dominika Kulczyk.

Flagowy projekt kulturalny Poznania, przyciągający wybitnych twórców z całego świata zyska nowe, kobiece oblicze. Po lipcowej zapowiedzi Dominiki Kulczyk pomyślnie sfinalizowano zakup praw do marki Malta Festival Poznań.

Pozostało jeszcze 90% artykułu

Tylko 69 zł za pół roku czytania.

O tym, jak szybko zmienia się świat. Czy będzie pokój na Ukrainie. Co się dzieje w kraju przed wyborami. Teraz szczególnie warto wiedzieć więcej. Wyjaśniamy, tłumaczymy, inspirujemy.

Kultura
Podcast „Rzecz o książkach”: „Maestro. Piękna gra Rogera Federera", biografia tenisowego asa w dużej intymności
Kultura
Podcast „Rzecz o książkach”: Rebecca Makkai o słodko-gorzkim dzieciństwie w Ameryce
Kultura
Nowy stary dyrektor Muzeum Narodowego w Krakowie
Materiał Promocyjny
Sześćdziesiąt lat silników zaburtowych Suzuki
Kultura
Sezon kultury 2025 w Polsce i Rumunii