Paryskie Grand Prix dla identyfikacji wizualnej Muzeum Narodowego w Gdańsku

Nowa identyfikacja wizualna Muzeum Narodowego w Gdańsku, przygotowana przez gdańskie TOFU Studio, zdobyła Grand Prix w prestiżowym konkursie DNA Paris Design Awards 2023. Uzyskała tytuł Graphic Design of the Year

Publikacja: 28.07.2023 19:01

Nowa identyfikacja Muzeum Narodowego w Gdańsku

Identyfikacja wizualna Muzeum Narodowego w Gdańsku

Nowa identyfikacja Muzeum Narodowego w Gdańsku

Foto: Materiały prasowe

 Została również uznana za najlepszy projekt w kategorii Grafika Użytkowa.

Metmorfozę wizualną Muzeum Narodowe w Gdańsku przeszło na wiosnę tego roku. Identyfikacja opracowana przez TOFU Studio objęła główny logotyp, znaki zależne, a także inne związane z nimi elementy. Pozwala komunikować ofertę Muzeum w bardziej nowoczesny sposób.

Pozostało jeszcze 83% artykułu

99 zł za rok czytania RP.PL

O tym jak szybko zmienia się świat. Ameryka z nowym prezydentem. Chiny z własnymi rozwiązaniami AI. Co się dzieje w kraju przed wyborami. Teraz szczególnie warto wiedzieć więcej. Wyjaśniamy, inspirujemy, analizujemy

Kultura
Podcast „Rzecz o książkach”: Wojna szybko się nie skończy – Aldona Hartwińska
Kultura
Anna Łazar dyrektorką Centrum Sztuki Współczesnej – Zamek Ujazdowski w Warszawie
Kultura
NIK w MSN. Czy kontrola wpłynie na kampanię prezydencką Rafała Trzaskowskiego?
Kultura
Biblię Gutenberga można wystawiać tylko przez 60 dni w roku
Kultura
Krystian Zimerman wygrał w sądzie pieniądze za dawne tournée