Podcast „Pałac Prezydencki”: Co zdefiniuje kampanię prezydencką? Nie tylko bezpieczeństwo

Bezpieczeństwo i kwestie gospodarcze - dwa temat, które mogą zdefiniować kampanię prezydencką. W nowym odcinku podcastu "Pałac Prezydencki" rozmowa z Adamem Traczykiem, dyrektorem More in Common Polska.

Publikacja: 02.12.2024 11:00

Adam Traczyk, dyrektor More in Common Polska

Adam Traczyk, dyrektor More in Common Polska

Foto: podcasty.rp.pl

W najnowszym odcinku podcastu „Pałac Prezydencki” Michał Kolanko rozmawia z Adamem Traczykiem, dyrektorem More in Common Polska, o nadchodzącej kampanii prezydenckiej. Tematem rozmowy są kluczowe nastroje społeczne, znaczenie kwestii ekonomicznych i bezpieczeństwa oraz personalizacja kandydatów. Jakie są wyzwania stojące obecnie przed głównymi graczami?  Czy i kiedy może pojawić się w kampanii prezydenckiej „trzecia siła”? O tym wszystkim i nie tylko o tym w najnowszym odcinku podcastu poświęconego wyborom prezydenckim w Polsce w 2025 roku. 

Czytaj więcej

Wybory prezydenckie 2025. Kto będzie czarnym koniem? Prof. Antoni Dudek wskazał kandydatów

Wybory prezydenckie: Nie tylko bezpieczeństwo 

Adam Traczyk podkreśla, że dwie główne kwestie kształtujące nastroje społeczne to sytuacja ekonomiczna i bezpieczeństwo. - Polakom żyje się teraz troszeczkę lepiej niż na wiosnę 2023 roku, co stanowi pewną poduszkę bezpieczeństwa dla obecnej koalicji – zauważa.  W kampanii prezydenckiej wizerunek kandydatów będzie równie istotny jak ich program – o tym również rozmawiają Traczyk i Kolanko. 

Poza kwestiami gospodarczymi w kampanii będzie liczyć się też bezpieczeństwo. - Trudno mierzalny w sondażach temat – zauważa Traczyk.  Wokół tych dwóch kwestii będzie obracać się kampania prezydencka, ale to nie oznacza, że będzie zdominowana tylko przez te dwie sfery. 

Wybory prezydenckie: Kwestia sondaży 

W podcaście Traczyk i Kolanko rozmawiają też o samych sondażach w kampanii prezydenckiej, polityce i nie tylko. - Polscy politycy często fetyszyzują badania, opowiadając, co z nich wynika, zamiast wdrażać wnioski w życie – zauważa Traczyk. 

 

W najnowszym odcinku podcastu „Pałac Prezydencki” Michał Kolanko rozmawia z Adamem Traczykiem, dyrektorem More in Common Polska, o nadchodzącej kampanii prezydenckiej. Tematem rozmowy są kluczowe nastroje społeczne, znaczenie kwestii ekonomicznych i bezpieczeństwa oraz personalizacja kandydatów. Jakie są wyzwania stojące obecnie przed głównymi graczami?  Czy i kiedy może pojawić się w kampanii prezydenckiej „trzecia siła”? O tym wszystkim i nie tylko o tym w najnowszym odcinku podcastu poświęconego wyborom prezydenckim w Polsce w 2025 roku. 

2 / 3
artykułów
Czytaj dalej. Subskrybuj
Kraj
Strategie ochrony rynku w obliczu globalnych wydarzeń – zapraszamy na webinar!
Kraj
Sondaż „Rzeczpospolitej”: Na wojsko trzeba wydawać więcej
Kraj
Michał Braun: Stawiamy na transparentność
Kraj
Koalicja Obywatelska ogłosiła wynik prawyborów. Politycy innych partii komentują: Wyreżyserowany spin!
Materiał Promocyjny
Przewaga technologii sprawdza się na drodze
Kraj
Podcast „Pałac Prezydencki”: Jak powstają zdjęcia, które przechodzą do historii?
Walka o Klimat
„Rzeczpospolita” nagrodziła zasłużonych dla środowiska