Nie ma pieniędzy na rozpatrywanie skarg pasażerów linii lotniczych

Trudna sytuacja kadrowo-finansowa Urzędu Lotnictwa Cywilnego jest powodem opóźnień w rozpatrywaniu tysięcy skarg na linie lotnicze kierowanych do Rzecznika Praw Pasażerów.

Publikacja: 17.01.2020 10:57

Nie ma pieniędzy na rozpatrywanie skarg pasażerów linii lotniczych

Foto: Adobe Stock

dgk

29 lipca 2019 r. na stronie internetowej Rzecznika Praw Pasażerów (pasazerlotniczy.ulc.gov.pl) zamieszczony został komunikat: „Z uwagi na trudną sytuację kadrowo-finansową urzędu, Rzecznik nie ma na chwilę obecną zespołu. Podejmujemy wszelkie starania żeby taki zespół został powołany. Z uwagi na bardzo dużą liczbę wniosków składanych do Rzecznika, wszystkie wnioski są przyjmowane i w miarę możliwości procedowane. Nie ma jednak możliwości dotrzymania terminu 90 dni na przeprowadzenie postępowania".

Pozostało jeszcze 81% artykułu

99 zł za rok czytania RP.PL

O tym jak szybko zmienia się świat. Ameryka z nowym prezydentem. Chiny z własnymi rozwiązaniami AI. Co się dzieje w kraju przed wyborami. Teraz szczególnie warto wiedzieć więcej. Wyjaśniamy, inspirujemy, analizujemy

Praca, Emerytury i renty
Nie wszyscy uprawnieni dostaną 13. emeryturę w tej samej wysokości. Od czego zależy kwota?
Prawo karne
Rośnie przestępczość obcokrajowców. Potrzebna nowa strategia
Zawody prawnicze
Państwo nie chce już płacić milionów komornikom za przymusową emeryturę
Sądy i trybunały
Prawnicy kojarzeni z poprzednią władzą jednoczą siły. Inicjatywa wyszła z TK
Konsumenci
Jest pierwszy „polski” wyrok dotyczący sankcji kredytu darmowego