Aktualizacja: 21.04.2025 21:35 Publikacja: 13.11.2023 12:31
Foto: Adobe Stock
Zdaniem urzędu firma Best-Review tworzyła recenzje bez uprzedniego przetestowania produktów czy sprawdzenia rzetelności zleceniodawców. Ci ostatni mieli wpływ na ostateczną treść opinii, a niekiedy nawet sami je tworzyli. Decydowali także o długości opinii i częstotliwości ich dodawania, od czego zależała cena usługi. Prócz klasycznych komentarzy, firma oferowała też „opinie Google bez treści, czyli jedynie ocenę w formie gwiazdek. Pochlebne oceny można było wykupić nie tylko w wizytówkach Google Maps, ale też na takich portalach jak: znanylekarz.pl, opineo.pl, oferteo.pl, ceneo.pl, wakacje.pl, TripAdvisor, Google Play, czy Facebook.
Zarząd Polskiego Towarzystwa Ginekologów i Położników wystosował list do minister zdrowia, w którym apeluje o po...
Zarówno liczba zwolnień lekarskich wystawionych z powodu krztuśca, jak i dni absencji z tytułu tej przypadłości...
Łatwiejsze zajmowanie ruchomości, likwidacja obowiązku badania przez komorników przedawnienia roszczenia, dalsze...
Szef Centralnej Komisji Egzaminacyjnej prof. Robert Zakrzewski w podcaście „Szkoła na nowo" zapewnia, że w tym r...
Sąd Rejonowy dla Warszawy-Śródmieścia uchylił decyzję prokuratury o umorzeniu śledztwa w sprawie I prezes SN Mał...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas