Raport KRRiT: Leki a suplementy diety w reklamach

Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji przeprowadziła analizę i monitoring rynku reklam produktów zdrowotnych i leków w programach telewizyjnych.

Publikacja: 26.04.2016 09:34

Raport KRRiT: Leki a suplementy diety w reklamach

Foto: 123RF

Celem raportu było uzyskanie informacji o rynku produktów zdrowotnych i leków reklamowanych w programach telewizyjnych, dotyczących zarówno liczby rozpowszechnianych reklam produktów zdrowotnych i leków, jak i danych o zmianach, jakim ten rynek podlegał na przestrzeni ostatnich lat. Przeprowadzona analiza, w części jakościowej zawiera również rozważania dotyczące właściwej ochrony widza, sprawdza czy zawarte w przekazach handlowych informacje o produktach nie naruszają obowiązujących w tej kwestii przepisów.

Pozostało jeszcze 93% artykułu

Czytaj więcej, wiedz więcej!
Rok dostępu za 99 zł.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję?
- możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Prawo w Polsce
Będzie żałoba narodowa po śmierci papieża Franciszka. Podano termin
Materiał Promocyjny
Między elastycznością a bezpieczeństwem
Zawody prawnicze
Jeden na trzech aplikantów nie zdał egzaminu sędziowskiego. „Zabrakło czasu”
Praca, Emerytury i renty
Zmiany w płacy minimalnej. Wiemy, co wejdzie w skład wynagrodzenia pracowników
Matura i egzamin ósmoklasisty
Szef CKE: W tym roku egzamin ósmoklasisty i matura będą łatwiejsze
Prawo rodzinne
Zmuszony do ojcostwa chce pozwać klinikę in vitro. Pierwsza sprawa w Polsce