Reklama suplementów diety

Suplement diety to nie jest produkt leczniczy. Jego reklama nie powinna więc sugerować, że jego spożycie ma wpływ na poprawę zdrowia.

Aktualizacja: 30.04.2017 15:46 Publikacja: 30.04.2017 15:00

Reklama suplementów diety

Foto: Fotolia.com

Państwowy wojewódzki inspektor sanitarny wymierzył spółce z o. o. karę 10 tys. zł za reklamę telewizyjną suplementu diety. Chodziło o użyte w niej sformułowania przypisujące produktowi właściwości zapobiegania chorobom. Jego zdaniem wprowadzały one w błąd.

Na pewno nie leczy

Pozostało jeszcze 96% artykułu

99 zł za rok czytania RP.PL

O tym jak szybko zmienia się świat. Ameryka z nowym prezydentem. Chiny z własnymi rozwiązaniami AI. Co się dzieje w kraju przed wyborami. Teraz szczególnie warto wiedzieć więcej. Wyjaśniamy, inspirujemy, analizujemy

Praca, Emerytury i renty
Nie wszyscy uprawnieni dostaną 13. emeryturę w tej samej wysokości. Od czego zależy kwota?
Prawo karne
Rośnie przestępczość obcokrajowców. Potrzebna nowa strategia
Zawody prawnicze
Państwo nie chce już płacić milionów komornikom za przymusową emeryturę
Sądy i trybunały
Prawnicy kojarzeni z poprzednią władzą jednoczą siły. Inicjatywa wyszła z TK
Konsumenci
Jest pierwszy „polski” wyrok dotyczący sankcji kredytu darmowego