Dzieci w reklamie syropu promują alkohol

Do Komisji Etyki Reklamy trafiły skargi na reklamę syropu Paola. Zdaniem konsumentów reklama HOOP Polska Sp. z o.o. jest nieetyczna i ma podtekst alkoholowy.

Publikacja: 27.07.2017 14:42

Dzieci w reklamie syropu promują alkohol

Foto: www.youtube.com

W telewizyjnym spocie chłopiec daje dziewczynce zawiniętą w papier butelkę i mówi „Przyniosłem Ci flaszeczkę". Z relacji skarżących wynika, że następnie przerażona matka myśląc, że dziecko przyniosło wódkę wyrywa mu butelkę zapakowaną jak w sklepach monopolowych. Po odwinięciu okazuje się, że w środku jest sok Paola.

Skarżący podnieśli, że spot telewizyjny zachęca do kupowania i spożywania alkoholu. Ich zdaniem publikacja oswaja dzieci z okolicznościowym, 'imprezowym piciem' mocnego alkoholu.

Pozostało jeszcze 90% artykułu

Czytaj więcej, wiedz więcej!
9zł za pierwszy miesiąc.

Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
9 zł pierwszy miesiąc, a potem 39 zł/msc
Prawo w Polsce
Będzie żałoba narodowa po śmierci papieża Franciszka. Podano termin
Materiał Promocyjny
Między elastycznością a bezpieczeństwem
Zawody prawnicze
Jeden na trzech aplikantów nie zdał egzaminu sędziowskiego. „Zabrakło czasu”
Praca, Emerytury i renty
Zmiany w płacy minimalnej. Wiemy, co wejdzie w skład wynagrodzenia pracowników
Matura i egzamin ósmoklasisty
Szef CKE: W tym roku egzamin ósmoklasisty i matura będą łatwiejsze
Prawo rodzinne
Zmuszony do ojcostwa chce pozwać klinikę in vitro. Pierwsza sprawa w Polsce