Brzózka: Trzeba zakazać reklamy alkoholu

O tym, jak Polacy piją alkohol, dlaczego ograniczenie jego sprzedaży w nocy i zakaz spożywania w miejscach publicznych jest potrzebny – mówi w rozmowie z Mateuszem Rzemkiem dyrektor Państwowej Agencji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych, Krzysztof Brzózka.

Publikacja: 08.01.2018 07:04

Krzysztof Brzózka

Krzysztof Brzózka

Foto: materiały prasowe

Rz: Pojawiło się ostatnio sporo pomysłów na ograniczenie obecności alkoholu w przestrzeni publicznej. Ministerstwo Zdrowia przygotowało projekt przewidujący, że reklama piwa w mediach będzie dopuszczalna dopiero po godz. 23, a nie jak dotychczas – 20. Z kolei w Sejmie posłowie pracują nad projektem zakładającym całkowity zakaz publicznego spożywania alkoholu i możliwości ograniczenia działania sklepów monopolowych przez samorządy w nocy pomiędzy godz. 22 a 6 rano. Czy takie zmiany są faktycznie potrzebne?

Pozostało 96% artykułu

Czytaj dalej RP.PL

Tylko 9 zł aż za 3 miesiące!
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Spadki i darowizny
Ta grupa nie musi zgłaszać spadku do urzędu skarbowego
W sądzie i w urzędzie
Ile osób w Polsce nosi moje nazwisko? Możesz to sprawdzić w kilka minut
Edukacja i wychowanie
Ferie zimowe 2025 później niż zazwyczaj. Oto terminy dla wszystkich województw
Konsumenci
Frankowiczu, chcesz dobrej ugody - nie zwlekaj z pozwem
Materiał Promocyjny
Ładowanie samochodów w domu pod każdym względem jest korzystne
Prawo rodzinne
Sąd Najwyższy: Żona zrobiła większą karierę. Mąż nie dostanie mniej po rozwodzie