Marketing szeptany - podatność konsumenta na reklamę

Marketerzy stoją obecnie przed wyzwaniem trafienia z komunikatem do konsumenta w momencie, kiedy jest on najbardziej podatny na reklamę.

Publikacja: 19.05.2017 06:30

Marketing szeptany - podatność konsumenta na reklamę

Foto: Fotolia.com

Jak się okazuje media wysokozasięgowe, takie jak prasa, telewizja czy radio nie zawsze są w stanie sprostać takiemu zadaniu. Dlatego coraz częściej idealnym rozwiązaniem, aby być bliżej odbiorcy jest wykorzystywanie niestandardowych form komunikacji takich jak marketing szeptany czy ambient media, które wykorzystują naturalną skłonność ludzi do dzielenia się ciekawymi informacjami, a ich połączenie może okazać się komunikacyjnym strzałem w dziesiątkę.

Dziś konsumenci są wyjątkowo odporni na sugestie reklamodawców w ramach tradycyjnych form reklamy, dlatego niezwykle istotne jest poszukiwanie niestandardowych rozwiązań będących w stanie nie tylko przyciągnąć uwagę odbiorców, ale również pozytywnie ich zaskoczyć. Zarówno marketing szeptany jak i ambient marketing stanowią nowoczesne formy promocji, które znacznie wykraczają poza ramy typowych działań marketingowych. Właściwe przygotowanie niestandardowej formy komunikacji sprawi, że konsument nie ma poczucia wywierania na nim presji. Co więcej często sam stanie się nośnikiem reklamy, przekazując informacje o produkcie swoim bliskim, czy znajomym, stając się tym samym naturalnym ambasadorem marki.

Tylko 69 zł za pół roku czytania.

O tym, jak szybko zmienia się świat. Czy będzie pokój na Ukrainie. Co się dzieje w kraju przed wyborami. Teraz szczególnie warto wiedzieć więcej. Wyjaśniamy, tłumaczymy, inspirujemy.

Zawody prawnicze
Adwokatura szykuje małą rewolucję. Co z adwokacką spółką kapitałową?
Sądy i trybunały
Koniec z ustawą kagańcową. Adam Bodnar planuje oddać sądy w ręce sędziów
Podatki
Co z nowym podatkiem od cyfrowych gigantów? Jest rozdźwięk w rządzie Tuska
Prawo w Polsce
Jest reakcja na weto prezydenta Dudy. Eksperci przedstawili plan B na wybory
Materiał Promocyjny
O przyszłości klimatu z ekspertami i biznesem. Przed nami Forum Ekologiczne
Podatki
15 marca upływa ważny termin. Właściciele tych obiektów zapłacą 10 razy więcej