Monnari chce kupić Simple Creative Products

O kilkanaście procent rośnie dziś kurs akcji Gino Rossi, które znalazło kupca na spółkę zależną prowadzącą sieć sklepów z odzieżą damską – Simple.

Publikacja: 20.02.2018 12:08

Monnari chce kupić Simple Creative Products

Kierowane przez Mirosława Misztala Monnari Trade, które w ostatnich miesiącach zawarło umowy o współpracy z firmami Femestage Eva Minge oraz Lidia Kalita Designer Shops poinformowało teraz, że złożyło Gino Rossi wstępną ofertę zakupu 100 proc. akcji spółki Simple Creative Products oraz 50 proc. udziałów spółki S Trade Mark, która jest właścicielem znaku Simple.

Wartość udziałów Simple została określona w przedziale 46-50,5 mln zł przy założeniu zerowego poziomu zadłużenia i gotówki. Due diligence przedsiębiorstwa i te dwa parametry będą podstawą do ustalenia ostatecznej ceny za firmę, na którą składa się sieć sklepów oraz kanał sprzedaży internetowej.

9 zł za pierwszy miesiąc czytania RP.PL

Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Handel
Patriotyzm konsumencki idzie w odstawkę, o zakupie decyduje cena
Handel
Długa kolejka do sprzedaży Pepco
Handel
Polacy mniej kradną w sklepach. Przynajmniej oficjalnie
Handel
BSH przenosi dawną fabrykę Zelmera. Projekt za 600 mln zł
Materiał Promocyjny
Kluczowe funkcje Małej Księgowości, dla których warto ją wybrać
Handel
Meblarski potentat zamyka fabrykę. Kilkaset osób straci pracę
Materiał Promocyjny
Najlepszy program księgowy dla biura rachunkowego