Monnari chce kupić Simple Creative Products

O kilkanaście procent rośnie dziś kurs akcji Gino Rossi, które znalazło kupca na spółkę zależną prowadzącą sieć sklepów z odzieżą damską – Simple.

Publikacja: 20.02.2018 12:08

Monnari chce kupić Simple Creative Products

Kierowane przez Mirosława Misztala Monnari Trade, które w ostatnich miesiącach zawarło umowy o współpracy z firmami Femestage Eva Minge oraz Lidia Kalita Designer Shops poinformowało teraz, że złożyło Gino Rossi wstępną ofertę zakupu 100 proc. akcji spółki Simple Creative Products oraz 50 proc. udziałów spółki S Trade Mark, która jest właścicielem znaku Simple.

Wartość udziałów Simple została określona w przedziale 46-50,5 mln zł przy założeniu zerowego poziomu zadłużenia i gotówki. Due diligence przedsiębiorstwa i te dwa parametry będą podstawą do ustalenia ostatecznej ceny za firmę, na którą składa się sieć sklepów oraz kanał sprzedaży internetowej.

99 zł za rok czytania RP.PL

O tym jak szybko zmienia się świat. Ameryka z nowym prezydentem. Chiny z własnymi rozwiązaniami AI. Co się dzieje w kraju przed wyborami. Teraz szczególnie warto wiedzieć więcej. Wyjaśniamy, inspirujemy, analizujemy

Handel
Po Biedronce także Carrefour w Polsce pod kreską. I to jeszcze mocniej
Handel
CCC zrobi emisję akcji. Brzoska i Solorz sprzedadzą akcje Modivo
Handel
Marcin Bójko z LPP: Myślę, że odbudowaliśmy zaufanie inwestorów
Handel
Pierwszy sklep, gdzie za wejście trzeba zapłacić
Handel
Polskie marki wygrywają z zagraniczną konkurencją