Sklepy boją się jutra

Aż 41 proc. firm handlowych spodziewa się kiepskich wyników w 2020 roku. To znacznie więcej niż w innych branżach.

Aktualizacja: 28.01.2020 05:13 Publikacja: 27.01.2020 21:00

Sklepy boją się jutra

Foto: Adobe Stock

Ten rok dla handlowców oznacza wiele nowych wyzwań. Chodzi nie tylko o ostrzejszy zakaz niedzielnego handlu, ale też o różne nowe pomysły rządu, np. w postaci planowanego od połowy roku podatku obrotowego czy nowych danin od cukru i alkoholu w butelkach o małych pojemnościach.

Czytaj także: Niedziele handlowe 2020. W te niedziele będzie można zrobić zakupy w 2020 roku

Pozostało jeszcze 85% artykułu

99 zł za rok czytania RP.PL

O tym jak szybko zmienia się świat. Ameryka z nowym prezydentem. Chiny z własnymi rozwiązaniami AI. Co się dzieje w kraju przed wyborami. Teraz szczególnie warto wiedzieć więcej. Wyjaśniamy, inspirujemy, analizujemy

Handel
Pierwszy sklep, gdzie za wejście trzeba zapłacić
Handel
Polskie marki wygrywają z zagraniczną konkurencją
Handel
UE proponuje USA pokój. I szykuje się na wojnę
Handel
Polacy kupują Gucci i Louis Vuitton także z drugiej ręki
Handel
CCC odwołało debiut Modivo na GPW. Akcje zyskują po wstępnych wynikach kwartału