Aktualizacja: 27.04.2020 10:35 Publikacja: 26.04.2020 21:00
Foto: Fotorzepa, Jerzy Dudek
Sieci handlowe od lat pomagają polskim producentom w podboju rynków zagranicznych, zwłaszcza po wejściu Polski do UE. Wyczuło to Tesco, eksportując wówczas ogromne ilości polskich produktów w ślad za emigrantami na Wyspy. W najlepszych latach co trzeci pomidor sprzedawany na wagę w Tesco pochodził z Polski. Teraz liderem w wartości eksportu jest Lidl.
Tuż przed zaplanowanymi na najbliższy weekend rozmowami przedstawicieli rządów Chin i USA Donald Trump poinformo...
W pierwszym kwartale policja zarejestrowała ponad 9,2 tys. przestępstw kradzieży, ale zanotowano również aż 57,2...
Prezydent USA Donald Trump poinformował, że jego administracja zawarła umowę handlową z Wielką Brytanią. To pier...
Liczba gazetek i akcji rabatowych znowu rośnie w dwucyfrowym tempie. Potwierdza to, że koniunktura na rynku nada...
Coraz więcej sieci handlowych i marek artykułów konsumpcyjnych rezygnuje ze wzrostu działalności w USA z powodu...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas