Zniknął już co trzeci Piotr i Paweł

Nowy właściciel, czyli grupa Spar, przeprowadził już rebranding 35 proc. przejętych sklepów.

Aktualizacja: 24.06.2020 13:30 Publikacja: 24.06.2020 13:23

Zniknął już co trzeci Piotr i Paweł

Foto: www.piotripawel.pl

Spar poza zmianą nazwy wciąż uruchamia nowe placówki, ostatnio miało to miejsce w Warszawie, tym samym już 35 proc. placówek Piotr i Paweł zmieniło nazwę na EUROSPAR lub SPAR.

- Proces rozwoju sieci sklepów SPAR jest dynamiczny – udało nam się utrzymać pracę w tempie założonym w naszym harmonogramie, pomimo ogromnego wpływu pandemii COVID-19 na rynek handlu. Sieć dynamicznie rozwija się także w oparciu o nowe umowy z niezależnymi detalistami. Na dzień dzisiejszy ponad 170 sklepów jest zarządzanych przez naszych niezależnych partnerów – powiedział Rob Philipson, członek zarządu SPAR Group.

BLACK WEEKS -75%

Czytaj dalej RP.PL. Nie przegap oferty roku!
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Handel
Polacy oszczędzają i ostrożnie wydają. Dla listopadowych wyprzedaży zrobią wyjątek
Handel
Dyskonty zdobyły rynek, ale klienci mogą mieć mniejszy wybór
Handel
Dyskonty tną ofertę, ale wojna cenowa szybko się nie skończy
Handel
Sieć dyskontów z Malezji otwiera pierwszy polski sklep w Zabrzu
Materiał Promocyjny
Klimat a portfele: Czy koszty transformacji zniechęcą Europejczyków?
Handel
Polacy mogą zaskoczyć rynek wydatkami w listopadzie